|  |  | |||||
|  |  |               |  | |||
| 
 | ||||||
|  | 
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 | ||||
| Auteur: | 
 | |||

| 
 | 
 George Baker - Goodbye miss Happiness  Je moeder.  | |||||||||

| 
 | 
 Death Angel - Sonic Beatdown Ja, verdomme, G.A.A.F.  | |||||||||

| 
 | 
 Atrophy - Violent by Nature     | |||||||||

| 
 | 
 Whitechapel - Father Of Lies  Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.  | |||||||||

| 
 | 
 Klabautamann - Merkur  | |||||||||

| 
 | 
 Gorefest - Demon Seed  [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 20-07-2009 0:45] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.  | |||||||||

| 
 | 
 Esoteric - Circle ♂ <o((((><                        <o((((><     <o((((>< ♀<o(((><       <o(((><  | |||||||||

| 
 | 
  Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010  | |||||||||

| 
 | 
 Sacred Reich - Free     | |||||||||

| 
 | 
 Naglfar - Harvest Faustian Spirit of the Earth  | |||||||||

| 
 | 
 Samson en fuckin' Gert    "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"  | |||||||||

| 
 | 
 Mono - Ashes in the Snow  | |||||||||

| 
 | 
 Johnny Camaro- Polonaise Surinaise Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.  | |||||||||

| 
 | 
 Eddy Wally- Zeven rode rozen Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.  | |||||||||

| 
 | 
 Sabaton - In the name of god Against God and Government  | |||||||||

| 
 | 
 Abigor - Fractal Possession    | |||||||||

| 
 | 
 Sunn O))) - Monoliths & Dimensions come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke  | |||||||||

| 
 | 
 GG Allin - Bad Habits  | |||||||||

| 
 | 
 Urfaust - live @ UTBS Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.  | |||||||||

| 
 | 
 Spinal & Steen - Spinal & Steen "Satan zegt sterf"  | |||||||||

| 
 | 
 "Je ouders rouwen nu je je van een gebouw hebt gestort Koud en verrot, nou je gezicht zie je nauwelijks nog. Perfect." Wat een vette cd. Spinal & Steen - Gedaan  | |||||||||

| 
 | 
  come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke  | |||||||||

| 
 | 
 Johnny Hoes- De smokkelaar Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.  | |||||||||

| 
 | 
 Welle:Erdball – Monoton und Minimal (C64) come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke  | |||||||||

|  | 
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 | 
|  | Index / Muziek algemeen |  |  |  Vorige pagina | Volgende pagina |  |