|
Auteur: |
|
|
Een voorproefje van mijn meest progressieve, schizofrene en opgejaagde nummer. Vroegah kwam er bijna geen 4/4 uit mijn mouw, maar laatste tijd schrijf ik eigenlijk steeds meer normale nummers haha. Maar deze is erg freaky al zeg ik t zelf. Hoewel t qua maatsoorten wel meevalt. De inspiratiebron is John 17:14-16. De usual disclaimers gelden: slordig gespeeld, waarschijnlijk/hopelijk door mijn slechte monitoren klinkt t nog erg schel, mixen kan ik nog niet etc... (Not Of) This World Commentaar erg welkom! (Laat me raden: alleen FRNK geeft commentaar, de rest blijft stil hahaha). [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-07-2009 23:43] When your people matter, menstrual health matters |
|
Is Mystic het religieuze broertje van Cynic? |
|
Héla hola kindercola!! Reacties @De Tegenpartij: thanks I guess @Lionheart: haha, nee hoor veel verder dan dat de naam eindigt op -ic en er een y in zit komt de gelijkenis niet. When your people matter, menstrual health matters |
|
Dat alsof is misschien misplaatst. Ik bedoel dat het zelfverzekerd klinkt ofzo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik heb geen verstand van technische termen dus zal ik er ik er ook niet mee strooien. Ik vind het erg gaaf klinken,beetje a la Blotted Science. .En daar ben ik helemaal lijp van. Ik zou zeggen..vooral doorgaan!! =) |
|
Hej dat klinkt super! Meer van dit aub? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
klinkt inderdaad erg goed ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
leip |
|
Naaaais!! |
|
Zo, gaaf! |
|
Gaaf nummer. Go zo door! |
|
Het nummer is nu bijna af gecomponeerd, en, nog belangrijker, ik heb voor t eerst geprobeerd een beetje een zwaardere mix te maken. Klinkt t nu vet genoeg voor de heren? vettere mix hoop ik?! When your people matter, menstrual health matters |
|
Geinig spul hoor Fusion! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Nu met keyboard solo woepieee! http://www.soundclick.com/bands/page_songInfo.cfm?bandID=864258&songID=7436303 When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Hallo? Maar nu klinkt ie idd stuk vetter.Gaaf! =) |
|
Ah, dame en heren dan Thanks voor t commentaar iig! When your people matter, menstrual health matters |
|
niet geheel mijn ding, maar erg goed gedaan! klasse andy |
|
Andy wie? When your people matter, menstrual health matters |
|
Klinkt prima man! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: |
|
quote:Klinkt lekker. Maar maak hier dan een Mystic topic van.. anders moet hier nl. een slotje op, want er is al een topic waar lui hun bandjes en eigen opnames kunnen promoten. |
|
Twee gitaren verkocht en een nieuwe gitaar gekocht: Probeer binnen een jaar een EPtje uit te roepen hier. Mega technische shizzle, ben inmiddels wel wat beter dan wat je hier hoort hehe. Maar wel nog net zo bescheiden! When your people matter, menstrual health matters |
Index / Heavy Metal |