|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Donderdag 10 december 2009: ENTOMBED - SWE MERAUDER - USA DEVIOUS - NL Romein - Leeuwarden Aanvang: 20.00 Ticket: 14,- [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 18-07-2009 0:11] |
|
Merauder+Entombed, geniale line-up. Ik hoop dat ze nog elders in het land spelen. |
|
Dit word dus de show in de Turock in Essen voor mij. |
|
Ze spelen ook op de eindhoven metal meeting. Wil je muilperen? |
|
Speelschema is ook bekend: 20.30 - 21.10 Devious 21.30 - 22.15 Merauder 22.45 - 00.00 Entombed Bestel je kaarten online HIER [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 03-12-2009 13:46] |
|
Volgende week woensdag dus in de Turock |
|
Zo, Entombed speelt een heel kwartier Foutje denk Wietze? spelfout weggehaald... |
|
Haha, ja moet een 00.00 staan, shit! |
|
Vanavond dus in Essen |
|
En morgen in Leeuwarden! Nog genoeg kaarten aan de kassa te verkrijgen. |
|
Vanavond dus, ik heb er zin in! Goed bezig Boefke ! |
|
Zo die show gisteren was weer erg gaaf! Lekker gevarieerde setlisten van beide bands(Merauder en Entombed). Het geluid stond echt belachelijk hard daar in de Turock. Devious is overigens niet mijn ding. Wat vond jij ervan, Burzum? |
|
Ja het was zeer hard denk ik, beetje jammer dat ik voor de bands al de zaal uitgesmeten was. |
|
Haha, waarom? |
|
Toch die fles whiskey meegenomen? |
|
Ik had de boel onder lopen kotsen daar. |
|
quote: Ja apenkopf je hebt 2 gave shows gemist. Scheelt dat je op Eindhoven Metal Meeting nog een herkansing krijgt [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 10-12-2009 18:21] |
|
Ja ik had nog twee pogingen gedaan om weer binnen te komen maar die dikke lul werkte niet mee. |
|
quote: |
|
quote: Veeg dan ook eerst je mond af |
|
quote: |
|
Had je vooraf teveel gezopen ofzo of gevalletje extreme Guest House Paradiso spletter buikgriep deluxe? |
|
Geen idee, zo extreem veel had ik niet op, niet meer dan normaal in ieder geval. Nu had ik de nacht ervoor maar 4 uur geslapen en was dus nogal verrot misschien had dat er iets mee te maken. |
|
Hoop dat je dan wel echt goed hebt rond gekotst of over de portier heen, lullig als je wegens kotsen al niet ergens mag zijn. |
|
Dat niet, gewoon op de vloer. Maarja was wel balen, reis je helemaal naar Duitsland voor een band en dan zie je nog niks. Eigen schuld dat weet ik wel maar daarom niet minder klote. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |