![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik moet maar eens wat meer beproefde cocktails gaan proberen, denk ik. Dan kan ik wat beter gaan inschatten of zulke dingen lekker gaan zijn ![]() @Jenje: doen ![]() @Mark: ook, waar ![]() quote: lol ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 27-09-2010 22:04] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Geen nut, cocktails zijn voor wijven. Een vent spendeert geen twintig minuten aan het op de juiste manier inleunen van een parasolletje op een olijf, die trekt gewoon een blik schultenbrau open en flikkert alle olijven van de afhaalpizza af. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: ![]() Wordt sowieso massaproductie natuuurlijk, hoeveelheden in decaliters en mixen in industriële mengvaten ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Blue Russian? Poesjkin Dead? "De afknapper"? (citroensap, zelfgemaakte moonshine en scheut mayonaise) Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Tyfus ![]() edit; verder ben ik altijd heel vrolijk, geen zorg in de wereld en was dit geen Freudian slip hoor... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 27-09-2010 22:05] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Blondes have more fun 30 ml ongezoete room 30 ml crème de cacao 30 ml aardbeienpuree Mixen: paar druppels grenadine er op en bovenop wat cacao strooien. Gister was deze erg populair! --- Ook lekker: Baby Guinness Kahlua in een borrelglas schenken Via bolle kant lepel baileys erop laten lopen I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Nog lekkerder: 1/2 pint Guinness in een hele pint glas Guinness Borrelglaasje met 1/2 Baileys en 1/2 Whiskey Inhoud van het borrelglas in de Guinness mikken. Snel opdrinken voor het gaat schiften. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Die heb ik vaker van je gehoord! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |