|
Auteur: |
|
|
Yo ZM, Liar Liar Cross On Fire heeft afgelopen maand hun nieuwe plaat "A Rage of Rapture Against the Dying of the Light" opgenomen bij Quintijn Verhoef (Independent Recordings). LLCOF combineert black metal met sludge, doom en postcore elementen. Banjo's op "The Roots of Doomsday Anxiety" en "Non Timetis Messor" zijn gespeeld door Demian Snel. Onze demo "Exposed, Barren and Often Windswept" kreeg een goeie recensie op ZM: http://www.zwaremetalen.com/recensie/12991/Liar-Liar-Cross-on-Fire-Exposed-Barren-and-Often-Windswept.html We zijn nu met labels aan het praten; dit album gaat binnenkort uitkopen op CD en vinyl. Check onze myspace voor 2 nieuwe nummers: http://www.myspace.com/liarliarcrossonfire Cheers, Joost - LLCOF [Dit bericht is gewijzigd door LLCOF op 24-07-2009 11:26] |
|
je myspace doet het niet |
|
gefixed! |
|
Nieuwe shizzle klinkt een stuk beter dan die chaos op het debuut. Nog steeds chaotisch maar wel strakke chaos. Succes met de onderhandelingen. |
|
Thanks! |
|
Mwoa, nbietje reg'n, bietje unweer, niks freeky an |
|
quote: Yo JB! Nee, dit keer zijn we bij Quintijn Verhoef in Independent Recordings (Utrecht) geweest. Zelfde studio als waar Led Astray en Eye of Judgement plaatjes hebben opgenomen. Super goed bevallen, en Quintijn is een toffe dude. |
|
Zeker niet beroerd. Vooral dat tweede nummer. Twee vragen: in welk prachtige bos hebben jullie die foto's gemaakt en doen jullie ook aan spetterende liveshows? |
|
Zeker! Vorige week was de laatste show, in ACU. Nu in verband met vakantie etc. even niks, maar we zijn wel bezig met een UK tour, waarschijnlijk met Hammers. We spelen tot nu toe meer in de hardcore/postcore etc. hoek omdat we daar qua netwerk en qua stijl vandaan komen, maar willen meer metalshows gaan doen. Tips zijn altijd welkom. Het bos: een mooie plek ergens aan de Krommerijn. |
|
quote: Me prima vermaakt daar, vooral nieuwe nummers klonken goed. weet niet meer hoe mijn favo ervan heette maar die begon als een snellere Khanate eerbetoon. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Verdamt nogmaal, daar had ik best bij willen zijn om weer eens een bijdrage te leveren aan de metalisatie van de samenleving. |
|
quote: Yo Marcel! Dat was Vertigo: the Mithraic Ritual, een mooie 10 minuten, ook op de nieuwe plaat. |
|
Klinkt zeer lekker dit! Lekker slepend. Je moeder. |
|
Zo hey, dit trek ik echt niet, de muziek gaat nog, maar nee, de zang kan me niet bekoren. Helaas! Succes anywayz! |
Index / Heavy Metal |