|
Auteur: |
|
|
Hoi Hoi, Ik had via Bocktours een reis naar Wacken geboekt, maar nu kwamen ze net aankakken dat de bussen volzitten. Nu ben ik hard opzoek naar een lift naar Wacken en terug. Ik woon zelf in Groningen, maar ben best berijd om een stukje naar het zuiden te reizen. Ken of ben jij iemand die een plekje in de auto over heeft voor een meid met niet al te veel bagage laat het me dan weten! Je kunt me mailen op laupie-666@hotmail.com Natuurlijk deel ik ook mee aan de benzine kosten! Groeten, Laura [Dit bericht is gewijzigd door laupie-666 op 24-07-2009 17:01] |
|
Foto plaatsen helpt je vast! |
|
lijkt me vrij lastig. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Maar dan wel WACKEN invullen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: weet je dat zeker? |
|
quote: Betaal je in natura? |
|
quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ach, op die leeftijd veranderd dat elke week. |
|
Wat ben je vriendelijk Ghoullie... Het is heel lastig om geen auto en geen metal vrienden te hebben, heb een beetje meelij... Je hebt toch zo'n vaste crew uit Groningen die altijd gaat? Zoek het Wacken topic ff na en je vind de namen vast wel van die lui. Anders ff in de Vera spammen of zo? "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
beetje plagen mag best. |
|
Ghouliette ziet er vast iets van zichzelf in terug. |
|
Onze bus zit vol. Hè, wat jammer. |
|
quote: Bij de betaling in natura was dat wel de bedoeling ja. en iets van haar in mij natuurlijk. |
|
Jezus Christus... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Volgens mij zijn dit niet helemaal de gehoopte reacties van mevrouw :p |
|
Zeg doe es lief! En neem deze lieve gezellige schat mee! Anders moet ik omrijden uit Limburg. En ik ga niet terug na Wacken. [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 24-07-2009 22:08] Bla |
|
En ook dit topic kan uitstekend opgenomen worden in het Wacken-topic. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Index / Concerten |