![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Hier ben ik eigenlijk wel benieuwd naar daar sommige smiley's volgens dit verhaal niet zomaar gebruikt mogen worden?!? ![]() |
|
is het ook DIE firefox ![]() ![]() |
|
Aangezien de smiley's op ZM aangepaste versies zijn is het legaal deze te gebruiken. En dan nog: Wie zegt er dat Paul geen toestemming heeft gevraagt aan Tweakers en/of ergens credit aan Tweakers heeft geplaatst? ![]() |
|
quote: Daar zeg je idd wat...misschien toch handig om te vermelden om verwarring te voorkomen? quote: Ik zeg niks over Paul, was alleen benieuwd [Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 21-08-2002 12:31] ![]() |
|
Dat het dezelfde FireFox is als op ZM ![]() [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 21-08-2002 12:32] ![]() |
|
Ik heb maar een paar smilies van tweakers nagemaakt. Ze hebben allemaal mijn body-smilie ... alleen de smilietrekjes heb ik overgenomen. Daarnaast zitten er ook een aantal bij die wel gewoon door mij gemaakt zijn. Zoals ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Verder worden ze door iedereen toch weer gejat. Kan je niks aan doen. ![]() |
|
duidelijk ![]() ![]() |
|
quote: Hehe idd, deze ![]() ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |