IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic
Auteur:
Topic : Vechten bij de Zwarte Cross (zaterdag)/ Aardschokpodium
VikingManiac666
Usericon van VikingManiac666
Posted 26-07-2009 15:52 by VikingManiac666 Profiel van VikingManiac666

Ben gisteren voor t eerst naar de Zwarte Cross geweest. Ik kom sinds 1995 (Dynamo) jaarlijks op Metal festivals en ik moet zeggen: Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt!

Heb de hele dag bij het Aardschok podium gestaan en heb (ben gaan tellen) minimaal 7 vechtpartijen gezien en een constante spanning in de lucht. Reden: Lokale rednecks die niet door hebben hoe een pit werkt en gewoonweg de hele dag daar op ruzie uit waren. Het was duidelijk 1 groep (misschien 5 a 8 man) aangevoerd door de grootste (tevens lelijkste) en het waren zeker geen metal liefhebbers. Ik denk dat iedereen die er zaterdag even is geweest weet over wie ik t heb. Hij heeft t bij mij ook nog ff geprobeerd (had iets met mn borsthaar te maken ) , maar laat mij dag gelukkig niet snel verpesten (vooral als Nevermore komt ). Ze kwamen ook niet al te snugger over (misschien door het bier).

Ik moet dus zeggen dat dit ook (waarschijnlijk)de laatste keer was. Jammer dat het zo moest gaan, maar ik wil op een festival helemaal niet bezig zijn met ruzie en haantjes gedrag. Ga maar weer gewoon (zoals altijd) naar exclusieve metal festivals als GMM en Wacken. Dan weet je tenminste dat iedereen voor hun plezier komt en ben je met liefhebbers onder elkaar. Echt NOOIT vechtpartijen!

Ik heb gisteren tijdens die vechtpartijtjes sowieso 5 headbangers klappen zien vangen. Ben benieuwd of die ook op dit forum komen en wat ze ervan vinden (en den andere aanwezigen). Gebeurt dit vaker op de zwarte cross, of tref ik gewoon toevallig een kutdag? Ben er zelfs ff lid voor geworden .

METALLLLLL!

PS.: LOTD, Pestilence, Enslaved en Nevermore maakten t voor mij wel de moeite waard

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 26-07-2009 15:56 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

boeiend

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 26-07-2009 16:08 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 26 juli 2009 15:56 schreef kwelgeest het volgende:
boeiend

Zoek je ruzie?

Bareuh...

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 26-07-2009 16:09 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

In de categorie: Daar hebben we het Zwarte Cross-topic voor.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Index / Concerten Active topics Nieuw topic
http://www.zwaremetalen.com