|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Goed begin! Deze editie is op 28 november btw! [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 27-07-2009 0:05] |
|
Vast wel aanwezig. |
|
quote:Dat wordt dan weer een mooi verjaardagsfeestje. Ditmaal op nog geen kwartier lopen van huis |
|
waar is dat dan, Effenaar? en wat kost dat? [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 27-07-2009 19:30] |
|
quote: Hier kun je wat meer info vinden www.speedfest.nl Prijs is nog niet bekend zo te zien |
|
Klokgebouw (tegenover station Beukenlaan) en vorig waren de kaarten 22,50. Ik verwacht dat het dit jaar ook wel weer zo'n prijs gaat worden. |
|
quote: 2 redenen om te gaan! zelfs ik voel me jarig nu |
|
Nieuwe bands toegevoegd op Speedfest 4: New Bomb Turks, Triggerfinger, Valient Thorr, The Shavers en Gewapend Beton Het festivalseizoen van 2009 is zo goed als voorbij. Maar gelukkig nog niet helemáál. Want zoals altijd is het beste voor het laatste bewaard! Op zaterdag 28 november 2009 vindt namelijk voor de vierde keer op rij het jaarlijkse Speedfest plaats, in het Klokgebouw op het Strijp S-terrein in Eindhoven. Speedfest is een jaarlijks festival dat sinds 2006 door ’s lands ruigste rocktrio Peter Pan Speedrock wordt georganiseerd. Ook dit jaar hebben zanger-gitarist Peter van Elderen, bassist Bartmann en drummer Bart Nederhand weer flink wat coole bands gestrikt die het een eer vinden om acte de furore te komen geven. New Bomb Turks, Triggerfinger, Valient Thorr, The Shavers en Gewapend Beton zijn de nieuwste toevoegingen aan een toch al verrassend en muzikaal gevarieerd programma. Death Angel, G.B.H., US Bombs, Karma To Burn, Banane Metalik en natuurlijk Peter Pan Speedrock zelf werden al eerder bekendgemaakt. |
|
Complete line-up: 50 Foot Combo Accelerators Coffin Nails Banane Metalik Death Angel G.B.H. Gewapend Beton Jim Jones Revue Karma To Burn Knuckle Bone Oscar New Bomb Turks Nigel Lewis Peter Pan Speedrock Reno Divorce Reverend Beatman The Shavers Triggerfinger U.S. Bombs Valient Thorr Kaarten kosten 25 euro. www.speedfest.nl Aanwezig voor de 3e keer [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 02-10-2009 21:09] |
|
25 pleuro voor Death Angel, Karma To Burn en een flink zwik doorgesnoven kuiven en hanekammen is me eigenlijk net wat te teveel van het goede... |
|
quote: Toch wel weer aanwezig denk ik. |
|
quote: Idd. Maar eens over denken en even kijken of Death Angel nog ergens anders in de buurt staat. |
|
quote: Death Angel komt maar voor 1 show naar Europa |
|
Er komt waarschijnlijk nog wat moois |
|
quote: en voor 10 euro meer de volgende dag ook naar persistence aldaar! |
|
|
|
quote: Je bent dan helemaal niet meer jarig, dan ben je al jarig geweest...IK ben dan jarig Ik weet nog niet wat ik ga doen, 't enige interessante vind ik Death Angel...vorig jaar een weekendje Antwerpen gedaan met m'n verjaardag wat erg geslaagd was...wellicht weer een weekendje weg maar dan in een andere stad. |
|
mochten mensen behoefte hebben aan een pre-party: 27 november is het 80's thrash in Nijmegen @ Doornroosje Goatwhore, skeletonwitch en toxic Holocaust. Mocht je dat niets vinden maar wel van bier houden en mij een keer willen zien (wie wil dat nou niet!) dan ben je ook welkom |
|
Aanstaande zaterdag alweer! Zin in! |
|
quote: Ik wil je wel een keer zien |
|
Ook aanwezig zaterdag |
|
quote: Dat is je afgelopen vrijdag zelfs gelukt Normaal ga ik eigenlijk nooit ''voor de gezelligheid'' naar een festival, maar dat heb ik dit jaar met Speedfest toch wel gedaan en uiteraard beviel dit weer uitstekend. Van de bands alleen Death Angel en Peter Pan Speedrock gezien. Deze optredens waren beide geslaagd. Verder nog een stukje van G.B.H gezien, maar dit was iets minder succesvol aangezien de vermoeidheid behoorlijk was toegeslagen. Verder was het weer een erg gezellig en geslaagd feestje! |
|
quote: haha ik lees dit nu pas! Maar het is gelukt! :D Speedfest was trouwens erg leuk! Zelfs de sjans met dronke mannen was goed te doen. Wrs omdat ik redelijke snel bezopen was. (na het avondeten maar op de cola gegaan). @ Michiel: Nog bedankt! Je bent super! |
|
Ja, was een leuk feestje. Ik was met 2 vriende geweest. Genoten van The Shavers (Halvarine gatverdamme!!), Coffin Nails, Banane Metalik, New Bomb Turks, Valient Thorr, Karma To Burn en Peter Pan Speedrock. Death Angel hebben niet meer gezien, omdat we nog naar een verjaardag wilden. |
|
quote: Jazeker! Was ook nog leuk op naar het volgende feestje |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |