IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Speedfest 28 nov 2009 (o.a. Death Angel) Volgende pagina
6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 26-07-2009 21:25 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

De eerste namen voor het festival zijn Banane Metalik, Death Angel, G.B.H., Karma To Burn, U.S. Bombs en uiteraard Peter Pan Speedrock.

Death Angel

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-10-2009 0:11]

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 27-07-2009 0:05 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Goed begin!

Deze editie is op 28 november btw!

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 27-07-2009 0:05]

Besatt
Usericon van Besatt
Posted 27-07-2009 17:23 by Besatt Wijzig reactieProfiel van BesattQuote dit bericht

Vast wel aanwezig.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-07-2009 17:26 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 27 juli 2009 0:05 schreef MetalJan het volgende:
Deze editie is op 28 november btw!
Dat wordt dan weer een mooi verjaardagsfeestje. Ditmaal op nog geen kwartier lopen van huis

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 27-07-2009 19:30 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

waar is dat dan, Effenaar?

en wat kost dat?

[Dit bericht is gewijzigd door Mies op 27-07-2009 19:30]

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 27-07-2009 19:42 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2009 19:30 schreef Mies het volgende:
waar is dat dan, Effenaar?

en wat kost dat?

Hier kun je wat meer info vinden www.speedfest.nl
Prijs is nog niet bekend zo te zien

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-07-2009 19:47 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Klokgebouw (tegenover station Beukenlaan) en vorig waren de kaarten 22,50. Ik verwacht dat het dit jaar ook wel weer zo'n prijs gaat worden.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-07-2009 22:47 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2009 17:26 schreef Judge M. het volgende:
Dat wordt dan weer een mooi verjaardagsfeestje. Ditmaal op nog geen kwartier lopen van huis

2 redenen om te gaan! zelfs ik voel me jarig nu

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 31-08-2009 19:25 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Nieuwe bands toegevoegd op Speedfest 4: New Bomb Turks, Triggerfinger, Valient Thorr, The Shavers en Gewapend Beton

Het festivalseizoen van 2009 is zo goed als voorbij. Maar gelukkig nog niet helemáál. Want zoals altijd is het beste voor het laatste bewaard! Op zaterdag 28 november 2009 vindt namelijk voor de vierde keer op rij het jaarlijkse Speedfest plaats, in het Klokgebouw op het Strijp S-terrein in Eindhoven.

Speedfest is een jaarlijks festival dat sinds 2006 door ’s lands ruigste rocktrio Peter Pan Speedrock wordt georganiseerd. Ook dit jaar hebben zanger-gitarist Peter van Elderen, bassist Bartmann en drummer Bart Nederhand weer flink wat coole bands gestrikt die het een eer vinden om acte de furore te komen geven.

New Bomb Turks, Triggerfinger, Valient Thorr, The Shavers en Gewapend Beton zijn de nieuwste toevoegingen aan een toch al verrassend en muzikaal gevarieerd programma. Death Angel, G.B.H., US Bombs, Karma To Burn, Banane Metalik en natuurlijk Peter Pan Speedrock zelf werden al eerder bekendgemaakt.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 02-10-2009 21:06 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Complete line-up:

50 Foot Combo
Accelerators
Coffin Nails
Banane Metalik
Death Angel
G.B.H.
Gewapend Beton
Jim Jones Revue
Karma To Burn
Knuckle Bone Oscar
New Bomb Turks
Nigel Lewis
Peter Pan Speedrock
Reno Divorce
Reverend Beatman
The Shavers
Triggerfinger
U.S. Bombs
Valient Thorr

Kaarten kosten 25 euro.
www.speedfest.nl

Aanwezig voor de 3e keer

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 02-10-2009 21:09]

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-10-2009 1:46 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

25 pleuro voor Death Angel, Karma To Burn en een flink zwik doorgesnoven kuiven en hanekammen is me eigenlijk net wat te teveel van het goede...

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 03-10-2009 11:00 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2009 21:06 schreef MetalJan het volgende:

Death Angel
G.B.H.
Gewapend Beton
Peter Pan Speedrock
U.S. Bombs

Toch wel weer aanwezig denk ik.

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 03-10-2009 19:43 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2009 1:46 schreef Judge M. het volgende:
25 pleuro voor Death Angel, Karma To Burn en een flink zwik doorgesnoven kuiven en hanekammen is me eigenlijk net wat te teveel van het goede...

Idd. Maar eens over denken en even kijken of Death Angel nog ergens anders in de buurt staat.

mokka
Usericon van mokka
Posted 04-10-2009 21:19 by mokka Wijzig reactieProfiel van mokkaQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2009 19:43 schreef Buried_Alive het volgende:
Idd. Maar eens over denken en even kijken of Death Angel nog ergens anders in de buurt staat.

Death Angel komt maar voor 1 show naar Europa

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 24-10-2009 17:30 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Er komt waarschijnlijk nog wat moois

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-10-2009 19:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2009 1:46 schreef Judge M. het volgende:

en voor 10 euro meer de volgende dag ook naar persistence aldaar!

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 27-10-2009 16:36 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Tijdschema online!

http://www.speedfest.nl

Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 27-10-2009 17:57 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

quote:
Op 27 juli 2009 17:26 schreef Judge M. het volgende:

Je bent dan helemaal niet meer jarig, dan ben je al jarig geweest...IK ben dan jarig
Ik weet nog niet wat ik ga doen, 't enige interessante vind ik Death Angel...vorig jaar een weekendje Antwerpen gedaan met m'n verjaardag wat erg geslaagd was...wellicht weer een weekendje weg maar dan in een andere stad.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-10-2009 16:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

mochten mensen behoefte hebben aan een pre-party:
27 november is het 80's thrash in Nijmegen @ Doornroosje

Goatwhore, skeletonwitch en toxic Holocaust. Mocht je dat niets vinden maar wel van bier houden en mij een keer willen zien (wie wil dat nou niet!) dan ben je ook welkom

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 23-11-2009 22:48 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Aanstaande zaterdag alweer! Zin in!

Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 25-11-2009 0:05 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2009 16:54 schreef ghoulliette het volgende:
mochten mensen behoefte hebben aan een pre-party:
27 november is het 80's thrash in Nijmegen @ Doornroosje

Goatwhore, skeletonwitch en toxic Holocaust. Mocht je dat niets vinden maar wel van bier houden en mij een keer willen zien (wie wil dat nou niet!) dan ben je ook welkom

Ik wil je wel een keer zien

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 25-11-2009 0:11 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Ook aanwezig zaterdag

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 30-11-2009 18:32 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 25 november 2009 0:05 schreef Bonnie het volgende:

Dat is je afgelopen vrijdag zelfs gelukt

Normaal ga ik eigenlijk nooit ''voor de gezelligheid'' naar een festival, maar dat heb ik dit jaar met Speedfest toch wel gedaan en uiteraard beviel dit weer uitstekend.
Van de bands alleen Death Angel en Peter Pan Speedrock gezien. Deze optredens waren beide geslaagd. Verder nog een stukje van G.B.H gezien, maar dit was iets minder succesvol aangezien de vermoeidheid behoorlijk was toegeslagen.

Verder was het weer een erg gezellig en geslaagd feestje!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-12-2009 10:42 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2009 0:05 schreef Bonnie het volgende:

haha ik lees dit nu pas! Maar het is gelukt! :D

Speedfest was trouwens erg leuk! Zelfs de sjans met dronke mannen was goed te doen. Wrs omdat ik redelijke snel bezopen was. (na het avondeten maar op de cola gegaan).

@ Michiel: Nog bedankt! Je bent super!

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-12-2009 14:47 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ja, was een leuk feestje. Ik was met 2 vriende geweest.

Genoten van The Shavers (Halvarine gatverdamme!!), Coffin Nails, Banane Metalik, New Bomb Turks, Valient Thorr, Karma To Burn en Peter Pan Speedrock.

Death Angel hebben niet meer gezien, omdat we nog naar een verjaardag wilden.

Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 01-12-2009 19:23 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2009 10:42 schreef ghoulliette het volgende:
haha ik lees dit nu pas! Maar het is gelukt! :D

Jazeker! Was ook nog leuk op naar het volgende feestje

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com