|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat altaar lijkt net alsof dat ding zo uit een winkel gejat is. |
|
Zenial: het is gemeen om mensen te raken waar het pijn doet Er zijn er drie en ik mis ze alle drie... *sniff* |
|
quote: Koop hem volgende keer maar voor me, betaal ik je terug! Er is een witte, een blauwe en een mooie |
|
Ik moet binnenkort een compleet nieuw systeem bouwen voor het economisch opbergen van mijn CD's in mijn nieuwe onderkomen. |
|
lees dat de eerste post van dit topic Zenial |
|
Ja, ik ga ook zoiets bouwen. Mijn huidige rek is ook al zoiets. Maar ik moet dus rekening gaan houden met bepaalde schappen aan de muur waar het rek in komt te staan. Dus waarschijnlijk zullen het verschillende kleinere rekken worden. |
|
quote: Me too The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Leuk cd opbergsysteem: Het zogenaamde Rotarystation, kunnen 1008 cd's in. De cd's draaien in de kast..klik op de onderstaande link en zie hoe het werkt.. http://www.vismara.it/home_uk.htm klik dan op products [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 28-06-2003 15:31] Don't blush when I rip you open |
|
Ik heb gewoon een alluminium koffer alleen dat ding zit propvol dus moet ik ergens een identieke weten te vinden. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Ik was van plan om een cd rekje te kopen maar ik denk toch maar dat ik een houten plank aan de muur hang. Ik heb toch niet veel cd's en zo kan ik ze makkelijker op alfabet houden (ik ben ook een alfabet persoon). |
|
Mijn kamer is op maat gemaakt, dus 'k heb ervoor gezorgd dat m'n hele nachtkast op CD-formaat is (eigenlijk voor twee rijen CD's op elkaar) [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Gewoon een niet al te diepe boekenkast met veel planken is het best vind ik. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Dat zeg ik... [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 16-03-2009 14:34] |
|
Damn, das nog is een cd rek, hoe hoog is tie? Ik bedoel, kun je wel fatsoenlijk bij die cd's bovenaan? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Hij is zo rond de 160x110 en hangt opngeveer een meter boven de grond. En zelf meet ik 1.92 dus dat red ik wel hoor.. |
|
Ik heb een prachting ikea rekje voor 120 cd's, bijna vol. Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Ik heb inmiddels 2 Benno CDkasten van IKEA, 1 volle en 1 halfvolle. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
Die ROBIN cd kasten van Ikea lijken me ook wel handig 39 pleuro en je kan er 224 cds in kwijt. Dan heb ik er maar drie nodig Zenial |
|
quote: 3 maar? jij hebt zeker vooral vinyl. Hoe zit het met de vinylkasten? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
andere oplossing: cd's die je niet meer leuk vind of zelden meer luisterd gewoon de deur uit pleuren. heb nu ietsje meer dan 100 cd's maar luister ze toch niet allemaal even vaak meer -> verkoop scheelt hoop ruimte Je moeder. |
|
Is er inmiddels al weer een nog efficienter opbergsysteem bekend? Ikzelf zoek een -of meerdere- rekken waar een paar duizend cd's in moeten kunnen, op zo min mogelijk m2... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-03-2009 13:20] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
|
|
Te makkelijk Ik meen dat Verval ooit een link naar rekken heeft gepost kan die alleen niet vinden.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik haal altijd goedkope kastjes bij een meubeltoko .. Kun je dan eventueel nog zelf schilderen |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |