|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
20 Nov. Front Vroomshoop www.frontvroomshoop.nl Entree:€5,- Stigmatheist [Nieuwe line up!!] www.myspace.com/stigmatheist Skaldgrim [Ex-Burning Hatred] www.Skaldgrim.nl + 1 band meer. |
|
WTF Stigmatheist???????????? Okay, ben d'r bij www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Gistarist gaat verder met Burning Hatred, rest van de bandleden gaan met deze nieuwe band verder. Beetje erg vage website indeed. |
|
Laat ze er dan neerzetten "met ex-leden van Burning Hatred" www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Stigmatheist. Eenmalig iets of kunnen we hier meer van verwachten? En waarom eigenlijk, Inri was toch de voortzetting/nieuwe weg van Stigmateïst? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Nummer op de Myspace klinkt trouwens niet echt als (oude) Stigmateïst. Als 't dit wordt laat maar dan.. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Geloof dat 2 originele bandleden in de nieuwe line up van Stigmatheist zitten. En heeft verder niet veel te doen met de oude Stigmatheist. |
|
Stigmatheist heeft 3 van de originele leden waaronder Ewald, Rob en William...de demo's op myspace zijn vernieuwd |
|
En wie van de 3 is U? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Geen van de 3 :D |
|
quote:Behalve dan pimpen met de hoes van 'It all Ends Today' op de Myspace, raar dat ik verwacht dat de muziek in het verlengde ligt, ik mongool.. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
in eerste instantie verwachte ik ook meer van het oude. Maar ook wel weer benieuwd naar het nieuwe materiaal.... |
|
Dus het wordt een ex-dit en ex-dat avondje.... Boeiender |
|
Hehehehehe sort of |
|
inri lijkt te zijn doodgebloed. Misschien wel beter. |
|
VISIONARY opent deze avond. Zij maken iedereen wakker. |
|
quote: Dus William krijgt het druk www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Eens beluisterd en klinkt goed, wel even wennen dat William eens iets anders doet dan highspeed drumming |
|
Optreden is overigens verplaatst naar 14 november ipv 20 november... |
|
Das dan mooi ruk, want dan ben ik er niet bij www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Kloten zooi |
|
Skaldgrim geeft die avond een try-out. En zullen 10 tot 12 nieuwe nummers ter gehoor worden gebracht. Dus als je niet kan wachten tot 2010 wanneer de nieuwe cd van Skaldgrim uit komt, dan moet je 14 november in Het Front zijn voor een avondje Viking-death-metal. |
|
En als VikingGayMetal je volkomen niets doet, hoef ik dan niet te komen? Boeiender |
|
Er is een bar met bier, ook een goede reden om te komen heheh |
|
quote:Hehe, als er weer iets als die Tool coverband komt ben ik zeker weer aanwezig, dat was erg gaaf. Boeiender |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |