|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Fuck you ga maar dood. |
|
Laatst een paar keer geluisterd, ik vind het niet zó geweldig eigenlijk. Niet slecht hoor, maar het is me iets té zoetsappig. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Bij deze neem ik mijn woorden terug. Heeft een tijdje geduurd voordat ik de muziek echt op waarde kon schatten maar inmiddels is Septembre et ses dernières Pensées voor mij top 5 materiaal ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Heerlijk album inderdaad. Al hoor ik de nummers op hun gelijknamige ep nog liever. |
|
Ze hebben nu ook een videoclip: Het nieuwe album Ariettes oubliées... komt deze maand uit en is al gelekt. Ik heb hem nog niet gehoord. |
|
Kreeg de nieuwe net binnen. Fantastisch album weer, erg mooi. |
|
Geniale muziek! |
|
Die laatste is erg goed ja. |
|
De nieuwe track is gaaf, doet me veel denken aan Portishead en Massive Attack: Deze track wordt nu als EP uitgebracht (met nog een exclusieve track, een demo en een remixtrack) en zal verschijnen op het album Prédateurs aan het begin van 2017. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 09-08-2016 19:52] |
|
quote: Niet 100% overtuigd, het pakt toch niet echt, eerder een stijloefening... |
|
|
|
Dit bevalt me wel. Had er wat schrik voor, maar als het gehele album in deze stijl is ben ik liefhebber. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |