|
Auteur: |
|
|
vooral dat laatste he hmz... kweenognie, wel erg veel goeie concerten in het najaar Je moeder. |
|
Neuh, denk niet dat ik hier naar toe ga (kweethet wel zeker), beetje overbodig. Die bands touren toch al eerder met Vader. Bovendien is 't dan veel dichter bij (R'dam). Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Nee ik niet, Dying Fetus is de band waar ik voor zou gaan, en die zie ik al in de 013 in december.. |
|
Argh kut, kan een mod ff de typefout in de titel veranderen ??? |
|
nee, was wel van plan....Dying Fetus net op wacken gezien en in 013 komen ze ook....dusss |
|
presies wat soepie zegt, denkt niet dak er heen ga dus |
|
kga ze wel zien: Za 07-09-02 Vader / Dying Fetus / Krisiun / Monstrosity / Decipatated / Houwitser / Prejudice (Biebob-Vosselaar) |
|
Ik ben er 13 September, maar heb geen plekje over. |
|
XpositiveX en ik zijn hoogst waarschijnlijk ook aanwezig op dit feesie want de Fetus mag je eigenlijk niet missen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik heb ze op Wacken gezien, en ik had ze liever gemist . |
|
precies, ik ga er ook alleen maar heen voor Vader.. en Krisiun is ook wel ns aardig voor een keertje |
|
Ik ben van de Partij!!! Heb er al gruwelijke zin in vooral in Dying Fetus . Daarna blijf ik denk ik in De Schuur..!! slapen..(als ik de volgende dag niet hoef te werken . Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!! |
|
Ja, morgen laat ik Alet kaartjes kopen en ga ik gezellig met mijn maatje Erwin heen. (Wie het niet volgt, mag me melen voor opheldering.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Index / Concerten |