|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Huh, wegvallen als in onwel worden ofzo? Je moeder. |
|
Nee, erg vaag. Stroom viel uit van zijn gitaartop, hij een beetje zwaaien naar Baroeg personeel, niemand komt op 't podium om iets te fixen ofzo, dus hij gaat na enkele pogingen om het aan de praat te krijgen maar met een biertje het podium af . Erg vaag allemaal. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Nee, op een gegeven moment sloegen de stoppen door. De band heeft een half uur gespeeld zonder tweede gitarist. Op een gegeven moment kwam er wel wat geluid terug, alleen de linker gitaarversterker bleef uit. Israthoum was niet mijn ding. Altar of Plagues vond ik, ondanks de technische mankementen, toch echt wel een gave band. Het sfeertje wat ze overbrachten was geniaal. Sólstafir was wat mijn betreft de band van de avond. Vind ze op plaat al geweldig, alleen dit optreden oversteeg dat totaal. Alleen jammer dat de lichten nog steeds niet werkten vanwege de stroomstoring. Relaxte gasten ook, trouwens. Secrets of the Moon was muzikaal redelijk bezig, alleen op één of andere manier trek ik het beter op plaat dan live. De show daarentegen was wel super gaaf met de banieren, de kaarsen met wierook en het zieke sfeertje wat er vanaf droop. |
|
quote: Ah daarom speelde ze zo kort... En ja ok, zo te voelen aan de status waarmee mijn hoofd mij pijnigt was ik inderdaad ver weg... |
|
Nou zeg, wat een stelletje amateurs daar in de Baroeg. AoP vertelde dat ze fucking veel zin hadden in deze show omdat ze van iedereen hoorden dat het een geweldige zaal was. En dan gebeurt dit Erg lullig. En na al dat gedoe merkte eigenlijk dat de rest van het publiek er ook minder zin in had. Solstafir was wel geweldig, maar het licht en het constante geflits van alle camera mensen waar ik tussen stond was gewoon kut. Positief punt: Gelukkig was er HJ. Worden die problemen met de stroom nog eens aangepakt of wordt die geluids technicus nog eens de laan uitgestuurd? Want ik hoorde van meerdere mensen dat het al langer zo is. |
|
quote: Hehe dat heb ik nou ook. Solstafir was wel de band van de avond, geniaal. |
|
quote: +1, de energie van die mannen op het podium was gaaf om te zien. Deze band wil ik zeker nog is zien zónder al die problemen. quote: Wederom +1, al vond ik het op Party San nog intenser. De zanger had veel harder moeten staan. Eerste bandje was redelijk, vond het niet erg bijzonder. Verder veel fouten, al ken ik de muziek niet. Maar zo klonk het. Secrets of the Moon niet helemaal gezien, dus niet echt een oordeel over. Verder een leuke avond gehad, alleen heel erg jammer van de onprofessionele houding van het personeel van de Baroeg. |
|
quote: Redelijk? dan ben je vrij mild, ik vond ze ronduit klote. |
|
Verschrikkelijk jammer van de technische problemen, vooral bij Altar of Plagues. Toch wel de band waar ik het meest naar uitkeek. Sólstafir, gave show wederom, was de band van de avond, maar mochten de technische mankementen zich niet voor hebben gedaan, dan was deze prijs naar Altar Of Plagues gegaan. Hard, energiek en vooral heel, heel intens ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Wat? Ik vond 't geluid bij Solstafir echt perfect, de zang ging precies goed op in de muziek! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Nee, geloof mij maar. Als die harder stond was die stem nog beter uitgekomen. |
|
Wellicht heb ik gewoon betere oren . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Dat verklaart niet waarom ik de rest wel hard genoeg vond staan |
|
Als je slechte oren hebt vallen vaak alleen bepaalde (hoge) tonen weg slimmerd . Maar ik denk dat dit neerkomt op een kwestie van smaak. Ik hou er niet van als één instrument het optreden 'domineert' (wat voor mij het geval zou zijn bij een veel hardere zang). Liever een mooie gladde mix. Die slideguitar bij Solstafír was trouwens geniaal . [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 20-09-2009 14:09] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Dat is onzin. Verder sowieso mooie figuren, die gasten van Sólstafir. |
|
Nee, hoogstens een mening die jij onzinnig vindt. Pas maar op dat Zelthor je gebrabbel niet leest! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Nee. |
|
De eerste band kon mij niet boeien. Heb ze dan ook niet afgekeken. En dan Altar of Plagues..Echt heel jammer dat ze eerder moesten kappen. Op cd in ieder geval een gave band. Solstafir gaf een net optreden weg! Ook ik vond dat de zang veel te zacht stond. Gave band+gave gasten haha. Secrets of the Moon was erg gaaf. Het geluid was hier veel beter. Al met al een leuk avondje gehad, hoewel ik af en toe wel het idee heb dat Baroeg de meest dove debielen achter de knoppen hebben staan. |
|
quote: Zie http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3249139 Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
quote: Compleet mee eens. Ik kon hem bijna niet verstaan. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |