![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
ik weet niet of dit hier hoort zeg maar als het niet zo is ![]() ik zoek winkels in nederland waar ze lange leren jassen verkopen voor meisjes alvast bedankt ![]() ![]() |
|
http://www.leerfashion.nl/ In Genemuiden.... Weet niet waar je vandaan komt, maar ze hadden daar altijd veel voor weinig op zich. Boeiender ![]() |
|
thnx ik heb al wat afgezocht maar de solden lopen hier in België ten einde en dan is er al veel uitverkocht ![]() |
|
wat voor leer? koeien, paarden, ..? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: dat maakt mij niet veel uit ![]() |
|
jammer ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
hou je ook van leren pijpen? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
quote: waarom..? ![]() |
|
She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: ok thnx ![]() |
|
Ik vind het zo fijn als Mark m'n werk voor me doet. En de groetjes aan m'n oma. Dag oma! ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |