IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Fanclubs Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-08-2002 17:42 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik lees net op de frontpage dat er nu een Nederlandse Nightwish fanclub is. Okay, afgezien van alle nichtwish grappen over 13 jarige pubers die geilen op Tarja (de verleiding is HEEL groot om het toch te doen, ik geef toe ), wat vindt men hiervan?

En wat vindt men van fanclubs in het algemeen? Persoonlijk vind ik het vrij debiel, maar ja in de underground mail je een band gewoon over het een of ander en krijg je meestal antwoord. Relaxed toch? Wat is het nut van een fanclub?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-08-2002 17:43 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

er was toch een ghoullie fanclub


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 21-08-2002 17:45 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Bij een fanclub krijg ik altijd zo'n idee van blinde verafgodig van 1 (!) band/artiest. De mensen die ik ken die bij een fanclub zitten hebben geen oog (of oor in dit geval) meer voor iets anders en sluiten zich af voor alles wat niet van die band/artiest is en dat is heel zonde.


I'm not being rude. You're just insignificant.


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 21-08-2002 17:46 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 21 augustus 2002 17:45 schreef helmet het volgende:
Bij een fanclub krijg ik altijd zo'n idee van blinde verafgodig van 1 (!) band/artiest. De mensen die ik ken die bij een fanclub zitten hebben geen oog (of oor in dit geval) meer voor iets anders en sluiten zich af voor alles wat niet van die band/artiest is en dat is heel zonde.


Aha! Geldt dit ook voor de Ghoulliette fanclub?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-08-2002 17:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ze moeten het helemaal zelf weten.
Ik kan me inkomen dat als je volledig mongool bent van een band, dat je graag in contatc wilt komen met medemongolen. Dus dan is het wel geinig


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 21-08-2002 17:47 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

ach in sommige gevallen is het best handig hoor. Zo blijf je namelijk op de hoogte van het nieuws rondom je fav band.


bla...bla...bla...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-08-2002 17:47 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2002 17:46 schreef General Skullfucker het volgende:
Aha! Geldt dit ook voor de Ghoulliette fanclub?


helaas niet, damn ik krijg helemaal geen vieze slipjes enzo thuisgestuurd, of gebruikte condooms ofzo. krijg uberhaupt geen post.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 21-08-2002 17:48 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik vind het een beetje hoe zeg ik dat..kinderachtig?


PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 21-08-2002 17:48 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

ja het nut van fanclubs..... mmm das een goeie ik denk dat mensen graag ergens bij willen horen en daarom lid worden van een fanclub of het nu van nightwish of een andere band is. Verder heb ik geen idee waarom.



helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 21-08-2002 17:49 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 21 augustus 2002 17:47 schreef Lady Rose het volgende:
ach in sommige gevallen is het best handig hoor. Zo blijf je namelijk op de hoogte van het nieuws rondom je fav band.
Daar heb je toch mailing lijsten, nieuwsgroepen en ZM voor?


I'm not being rude. You're just insignificant.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-08-2002 17:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ben zelf btw geen lid van een of andere fanclub. bedoel als ik die lui wil spreken dan stap je toch op ze af na een concert ofzo


PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 21-08-2002 17:50 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

quote:
Op 21 augustus 2002 17:49 schreef ghoulliette het volgende:
ben zelf btw geen lid van een of andere fanclub. bedoel als ik die lui wil spreken dan stap je toch op ze af na een concert ofzo

ja maar jij bent een vrouw die laten ze altijd door



General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 21-08-2002 17:52 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 21 augustus 2002 17:50 schreef PsYcHo het volgende:
ja maar jij bent een vrouw die laten ze altijd door


Ja, maar als ik een beroemde artiest was dan zou ik een gozer er al helemaal uit laten zetten als ie ook nog eens lid was van mijn fanclub... achterlijke christelijke toestanden...



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-08-2002 18:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2002 17:50 schreef PsYcHo het volgende:
ja maar jij bent een vrouw die laten ze altijd door

nou ze lopen na afloop vaak in de zaal (ik doel nu niet op bands als WT, bedoel death metal jongens houden wel van een biertje en gezelligheid)


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-08-2002 18:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2002 17:52 schreef General Skullfucker het volgende:
Ja, maar als ik een beroemde artiest was dan zou ik een gozer er al helemaal uit laten zetten als ie ook nog eens lid was van mijn fanclub... achterlijke christelijke toestanden...


mooie usericon hoor hahah fan van jezelf, de skullfucker fanclub


PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 21-08-2002 18:18 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

die hebben vaak ook geen fanclub



bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 21-08-2002 18:21 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Krijg ik een eng gevoel bij.


Bazzio Attacks!!!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-08-2002 18:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2002 18:18 schreef PsYcHo het volgende:
die hebben vaak ook geen fanclub


die heten anders: groupies


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 21-08-2002 18:37 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Ik heb al heel lang niks meer over mijn fanclub gehoord, maar vind het niet erg. Iets heel goed vinden vind ik oke, maar aanbidden vind ik overdreven. Die idolen blijven gewoon mensen, al denken de fans (en soms de idolen zelf ook... zieke personen ) daar meestal niet aan.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 21-08-2002 18:40 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Ben zelf lid van Heavy Metal Hunter, Overlorde Force Recon en de Gorgon fanclub en 'theerst ten top. Zo kom ik in contact met collectors over de hele wereld en kan ik makkelijker aan bepaalde lp's geraken dmv traden enzomeer...prachtig toch?


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 21-08-2002 19:03 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Ik ben lid van een paar mailinglists en bezoek regelmatig (lees: elke dag) ZM en andere metalsites. Ik ben Nightwish fan, heb mijn eigen site en zo, maar ik ben geen lid van fanclubs... Moest je nu zo iets speciaals krijgen zoals die extra CD bij de Therion fanclub, dan misschien, ja...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-08-2002 20:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik ben geen fan van fanclubs. maar ik overweg toch om lid te worden van de therion fanclub omdat je aleen als fan een bepaalde cd van hen kunt aanschaffen.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-08-2002 21:39 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Zoiets, dat je alleen via een fanclub aan muziek kan komen, vind ik niet getuigen van gezonde undergroundgeest. Maar ja, dat vond ik al van de muziek van Therion dus ach .


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 21-08-2002 22:03 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2002 20:14 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik ben geen fan van fanclubs. maar ik overweg toch om lid te worden van de therion fanclub omdat je aleen als fan een bepaalde cd van hen kunt aanschaffen.

Tss daarom doe ik t nie. Die spullen komen toch wel eens uit, je zal zien. Bwo, kijk ik ben geen lid van 1 of andere club maar fansites gaan wel vind ik. Zo kan je bv je foto's van concerten posten wat extra info en besprekingen lezen enz... Maar ik vind zo langs die clubs omgaan ook nogal belachelijk. Stuur die gasten van de band zelf een mail. Weet je gelijk hoe zeer ze met hun 'fans' ( akelig woord eigelijk ) inzitten...lukt vrij vlot..t is nog geen popmuziek gelukkig....


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-08-2002 22:56 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

hmmm, ben jaaaren lid vd king diamond/mercyful fate fanclub geweest, was altijd reuze handig. shirts enzo bestellen, je kreeg eenm gesigneerde foto van de king en je kwam wat te weten over de a.s. releases.

en toen kreeg ik internet...

en dus was het niet meer nodig en heb opgezegd.

en nu is de fanclub nog steeds actief, maar niet meer met postwerk(nieuwsblaadje).

maar op http://www.covenworldwide.org/


Oud Vuil.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-08-2002 20:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2002 21:39 schreef Dwaallicht het volgende:
Zoiets, dat je alleen via een fanclub aan muziek kan komen, vind ik niet getuigen van gezonde undergroundgeest. Maar ja, dat vond ik al van de muziek van Therion dus ach .


vind ik in principe ook daarom overweeg ik het ook (en zal mijn lid worden zal wel nooit plaatsvinden).Ik vind trouwens ook dat therion's muziek niks met de underground te maken heeft maar ach, klasse hebben ze wel!


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen