|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Een zijproject van Strapping Young Lad gitarist Jed Simon. Nu Strapping gestopt is (of op zijn minst stil staat) is dus genoeg tijd om verder te gaan met Tenet. Dit resulteert in een debuut album in 2009! Als zanger is Souza aangetrokken en mensen die hem op Tempo of the Damned van Exodus goed vonden, kunnen hun hard ophalen. Steve "Zetro" Souza - Vocals Jed Simon - Guitar Glen Alvelais - Guitar Byron Stroud - Bass Gene Hoglan - Drums http://www.myspace.com/tenetforce Niet zo'n groot fan van de zang en de productie en eigenlijk ook niet echt van de rest Maar er zijn vast genoeg lui die het wel vet vinden. |
|
Feest! Het ritmetandem Stroud/Hogland komen we tegenwoordig wel vaak tegen trouwens. |
|
ja mechanism! ook zoiets, stukje leiper alleen |
|
hehe |
|
vet signature |
|
Goeie thrashband dit The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Klinkt erg lekker! Boeiender |
|
Zimmers Hole meets Exodus. Gaaf. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik heb er vooralsnog een beetje een 'mama, kijk eens hoe hard ik kan schreeuwen' gevoel bij. Maar de waardering kan nog komen.. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Hehe, wel aardig schreeuwerige zang ja, maar ik vind de productie lekker, en gave riffs! Boeiender |
|
quote: *gaat luisteren* edit: heersch! Treffende omschrijving Dentz [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 15-08-2009 12:12] |
|
Lekkere vette poep wel, dit. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
super gafe band niet hier, wel daar |
|
Ik kan me er inderdaad wel iets bij voorstellen als de zang niet bij iedereen even goed gaat vallen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zoals Verhuysen van de Aardschok? Wat een idiote review Anyway, Sovereign is gewoon een hele vette plaat! [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 21-09-2009 19:50] |
|
quote: zeg es signature |
|
"(...)Een song met kop en staart heb ik op Sovereign ook na meermaals luisteren niet kunnen ontdekken. De negen nummers zijn erg doorzichtig en lijken lukraak uit losse rifs en schreeuwpartijen in elkaar te zijn geknutseld. Met nadruk op schreeuwpartijen, want zingen doet Steve 'Zetro' Souza nauwelijks. Daar krijgt hij ook weinig ruimte voor, wabt iedere song is werkelijk helemaal dichtgeplamuurd met Gene Hoglan's mechanisch aandoende drumpartijen en een stortvloed aan chaotische gitaarsolo's. Typisch een geval van veel te veel kapiteins op één schip.(...)" |
|
Sow, dit had ik nog niet eerder gehoord, maar ik trek het erg goed. Eens downloaden dat album. |
|
quote:Sinds wanneer moeten thrash-frontmannen kunnen "zingen"? |
|
quote: Ik vind het (voor de verandering) een best terechte recensie. Het is op deze plaat gewoon brullen zonder nadenken wat de klok slaat. Ten eerste is dat niet aan mij besteed, en ten tweede trek ik de stem van Souza niet echt. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Heel vette groep ! |
|
De nummers op Myspace smaken alvast naar meer! |
|
Vind het echt tegenvallen. Beetje simpel allemaal. En zelfs voor de agressie hoeft het van mij niet. |
|
Mij heeft het album niet lang kunnen boeien; te eentonig allemaal en de belofte wordt mi niet waargemaakt. Misschien nog maar eens een luisterpoging.. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-02-2010 20:47] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Op z'n tijd kan ik er best goed naar luisteren. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |