IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Botulistum (black, NL) Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-01-2005 20:18 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2005 20:14 schreef Gruwel het volgende:
Ja op die site van pestilence, staat dat hij nog verkrijgbaar, maar net te horen gekregen dat hij uitverkocht is, maar goed als hij bij new era nog verkrijgbaar, website??
neweraproductions@email.com


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gruwel
Usericon van Gruwel
Posted 10-01-2005 20:22 by Gruwel Wijzig reactieProfiel van GruwelQuote dit bericht

Bedankt, ja dan meel ik wel even, hoeveel was die tape eigenlijk


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-01-2005 20:23 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2005 20:22 schreef Gruwel het volgende:
Bedankt, ja dan meel ik wel even, hoeveel was die tape eigenlijk
Vijf euro maar je hebt best kans dat het minimum bedrag hoger ligt. Maar da's geen ramp; Newera heeft tof spul.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gruwel
Usericon van Gruwel
Posted 10-01-2005 20:30 by Gruwel Wijzig reactieProfiel van GruwelQuote dit bericht

K heb het er graag voor over , maar in ieder geval ik heb ze net even gemeeld, over wat bestellings informatie enz, nou maar hopen dat ik snel antwoord krijg. Hoe zit dat trouwens kan je gewoon contant geld opsturen met je afzender op de brief of....


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-01-2005 20:38 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2005 20:30 schreef Gruwel het volgende:
K heb het er graag voor over , maar in ieder geval ik heb ze net even gemeeld, over wat bestellings informatie enz, nou maar hopen dat ik snel antwoord krijg. Hoe zit dat trouwens kan je gewoon contant geld opsturen met je afzender op de brief of....
Ik stuur altijd brief geld verstopt in een A-4tje met daarop getypt mijn adres en, nogmaals, bestelling. Jeroen is vrij snel en betrouwbaar.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gruwel
Usericon van Gruwel
Posted 10-01-2005 20:47 by Gruwel Wijzig reactieProfiel van GruwelQuote dit bericht

K kan in ieder geval neit wachten tot dat ik hem te horen krijg , en dan maar wachten op die peatest hits


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 10-01-2005 20:55 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2005 20:47 schreef Gruwel het volgende:
K kan in ieder geval neit wachten tot dat ik hem te horen krijg , en dan maar wachten op die peatest hits


Een gehoorbeschadiging verzekerd!


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 11-01-2005 12:03 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

"Peatest Hits" zal pas eht levenslicht zien als Christcrusher Productions weer helemaal uit de coma is herrrezen, maar voorlopig ziet het er uit dat het label de lp nog niet kan gaan doen.... en er zijn geen andere labels die het aandurven om 100 lp's te laten drukken van een van de meest beroerde bands ooit....


de lp zal al het werk van Botulistum bevatten: 3 demo's, 4 live-optredens, split met domini inferi, wat unreleased traxxx en zelfs een aantal Botulistum covers die bands hebben opgenmomen (oa. Vazal, Misantrophy en Lanz)...

verder bestaat er de mogelijkhied dat er ooit nog een 7"uit komt met 2 nieuwe nummers (die al half zijn opgenomen)...

verder is botmuyl NIET terug in de scene en deed hij enkel het laatste optreden mee, als 1 van de 6 zangers dat optreden...

of hij op nieuw materiaal nog zal zingen valt nog te bezien...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 11-01-2005 18:33 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Probeer die gozer over te halen met ongelimiteerd hoeveelheid bier want hij heeft de ziekste stem denkbaar.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Gruwel
Usericon van Gruwel
Posted 11-01-2005 21:28 by Gruwel Wijzig reactieProfiel van GruwelQuote dit bericht

Ik ben benieuwd in ieder geval, Wie had bij dat laatste optreden de drumstokken in handen?


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 12-01-2005 13:46 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

"Probeer die gozer over te halen met ongelimiteerd hoeveelheid bier want hij heeft de ziekste stem denkbaar."

eigenlijk heb ik daar helemaal geen behoefte aan om met die meneer nog muzikale aktiviteiten te ondernemen... meneer blijkt namelijk altijd andere prioritieten te hebben.... hij is niet voor niks "uit de scene"!


"Ik ben benieuwd in ieder geval, Wie had bij dat laatste optreden de drumstokken in handen?"

dat was Ludas van Sauron...



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Pred
Usericon van Pred
Posted 12-01-2005 16:18 by Pred Wijzig reactieProfiel van PredQuote dit bericht

had die nie maar 1 arm ?

drumstok in hand dus


Gruwel
Usericon van Gruwel
Posted 12-01-2005 18:05 by Gruwel Wijzig reactieProfiel van GruwelQuote dit bericht

Met een stick drummen lijkt me niet... In ieder geval het lijkt me toch wel een behoorlijke klere zooi om zo te drummen, laat staan dan ook nog zo geweldig goed, ik heb behoorlijk wat respect voor die kerel


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 12-01-2005 18:44 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 18:05 schreef Gruwel het volgende:
Met een stick drummen lijkt me niet... In ieder geval het lijkt me toch wel een behoorlijke klere zooi om zo te drummen, laat staan dan ook nog zo geweldig goed, ik heb behoorlijk wat respect voor die kerel


Eén drumstok is aan zijn pols getaped. Respect inderdaad!


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 12-01-2005 18:46 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 13:46 schreef irritante klootzak het volgende:

eigenlijk heb ik daar helemaal geen behoefte aan om met die meneer nog muzikale aktiviteiten te ondernemen... meneer blijkt namelijk altijd andere prioritieten te hebben.... hij is niet voor niks "uit de scene"!



Dat had ik begrepen ja maar aangezien hij wel voor dat optreden aanwezig was kon hij zijn oude prioriteiten weer in ere hebben hersteld.


[Dit bericht is gewijzigd door Verval op 12-01-2005 18:46]


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 13-01-2005 23:21 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

juist de cd wederopstanding der veenlijken gehoord... ja halllllo


:p


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 14-01-2005 0:24 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Juist, gave grafherrie!


Jullie zijn allemaal negers!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 14-01-2005 9:35 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 18:46 schreef Verval het volgende:
Dat had ik begrepen ja maar aangezien hij wel voor dat optreden aanwezig was kon hij zijn oude prioriteiten weer in ere hebben hersteld.




whahahaha

laat me niet lachen.....


Het is mij de laatste jaren wel duidelijk geworden dat zijn prioriteiten NIET in de metalhoek zitten........




Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Pred
Usericon van Pred
Posted 14-01-2005 9:36 by Pred Wijzig reactieProfiel van PredQuote dit bericht

was ie niet pooier geworden ?


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 14-01-2005 9:50 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

eerder een lieve huisvader....


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-01-2005 11:43 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

oook belangrijk


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-03-2006 23:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

euhm... Botulistum, wat is dat nu eigenlijk?


signature


trol
Usericon van trol
Posted 05-03-2006 2:15 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Pleurisherrie?!

Als in overstuurde, noise black metal..


astathica
No dolby on snake detectors
Usericon van astathica
Posted 05-03-2006 3:47 by astathica Wijzig reactieProfiel van astathicaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/astathica

botulistum is bloody smerig. en dat is meer dan positief bedoeld.


www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 07-03-2006 13:17 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

|TARGET:EARTH| PRODUCTIONS PRESENTS

|T:E|001 – BOTULISTUM – Pestilential Terror CD




01 – Pestilential Terror
02 – Mergzuigende Veenpulker

Contains the band’s infamous recording of their last gig at the second Pestilence Fest (Breendonk 01/05/04ab) plus the bonustrack ‘Merzuigende Veenpulker’, which originally appeared on the ‘Acts Of Excrement Terrorism…On The Holy Trinity’ split EP with Domini Inferi (New Era Prod. ‘03ab).
Botulistum terrorists for this recording were: Nachtraaf: 666-strings / Trol: 666-strings / Ludas: percussion / Knunt Bhunkur: doom / Botmuyl, Norgaath, Eklipse, Zwendelaer, Galspuug: voxxx
…known from leading Dutch/Belgian acts such as Fluisterwoud, Sauron, Bunkur, Grimfaug, Zwartketterij and Dimensional Psychosis.

Approximately 35 minutes of sheer audial terror, not for the faint-hearted.

______________________________
Europe: €12 / CD postpaid
World: €13 / CD postpaid

Email for wholesale rates, NO PM!
Trade requests are welcome. All inquiries are handled within 24 hours.
NO ANSWER = NO INTEREST

Mailorder online soon enough.

order/info: info AT targetearth.cjb.net
|TARGET:EARTH|
_________________


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen