|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:neweraproductions@email.com Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Bedankt, ja dan meel ik wel even, hoeveel was die tape eigenlijk |
|
quote:Vijf euro maar je hebt best kans dat het minimum bedrag hoger ligt. Maar da's geen ramp; Newera heeft tof spul. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Ik stuur altijd brief geld verstopt in een A-4tje met daarop getypt mijn adres en, nogmaals, bestelling. Jeroen is vrij snel en betrouwbaar. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
K kan in ieder geval neit wachten tot dat ik hem te horen krijg , en dan maar wachten op die peatest hits |
|
quote: Een gehoorbeschadiging verzekerd! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
"Peatest Hits" zal pas eht levenslicht zien als Christcrusher Productions weer helemaal uit de coma is herrrezen, maar voorlopig ziet het er uit dat het label de lp nog niet kan gaan doen.... en er zijn geen andere labels die het aandurven om 100 lp's te laten drukken van een van de meest beroerde bands ooit.... de lp zal al het werk van Botulistum bevatten: 3 demo's, 4 live-optredens, split met domini inferi, wat unreleased traxxx en zelfs een aantal Botulistum covers die bands hebben opgenmomen (oa. Vazal, Misantrophy en Lanz)... verder bestaat er de mogelijkhied dat er ooit nog een 7"uit komt met 2 nieuwe nummers (die al half zijn opgenomen)... verder is botmuyl NIET terug in de scene en deed hij enkel het laatste optreden mee, als 1 van de 6 zangers dat optreden... of hij op nieuw materiaal nog zal zingen valt nog te bezien... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Probeer die gozer over te halen met ongelimiteerd hoeveelheid bier want hij heeft de ziekste stem denkbaar. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ik ben benieuwd in ieder geval, Wie had bij dat laatste optreden de drumstokken in handen? |
|
"Probeer die gozer over te halen met ongelimiteerd hoeveelheid bier want hij heeft de ziekste stem denkbaar." eigenlijk heb ik daar helemaal geen behoefte aan om met die meneer nog muzikale aktiviteiten te ondernemen... meneer blijkt namelijk altijd andere prioritieten te hebben.... hij is niet voor niks "uit de scene"! "Ik ben benieuwd in ieder geval, Wie had bij dat laatste optreden de drumstokken in handen?" dat was Ludas van Sauron... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
had die nie maar 1 arm ? drumstok in hand dus |
|
Met een stick drummen lijkt me niet... In ieder geval het lijkt me toch wel een behoorlijke klere zooi om zo te drummen, laat staan dan ook nog zo geweldig goed, ik heb behoorlijk wat respect voor die kerel |
|
quote: Eén drumstok is aan zijn pols getaped. Respect inderdaad! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Dat had ik begrepen ja maar aangezien hij wel voor dat optreden aanwezig was kon hij zijn oude prioriteiten weer in ere hebben hersteld. [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 12-01-2005 18:46] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
juist de cd wederopstanding der veenlijken gehoord... ja halllllo :p |
|
Juist, gave grafherrie! Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: whahahaha laat me niet lachen..... Het is mij de laatste jaren wel duidelijk geworden dat zijn prioriteiten NIET in de metalhoek zitten........ Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
was ie niet pooier geworden ? |
|
eerder een lieve huisvader.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
oook belangrijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
euhm... Botulistum, wat is dat nu eigenlijk? signature |
|
Pleurisherrie?! Als in overstuurde, noise black metal.. |
|
botulistum is bloody smerig. en dat is meer dan positief bedoeld. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
|TARGET:EARTH| PRODUCTIONS PRESENTS |T:E|001 – BOTULISTUM – Pestilential Terror CD 01 – Pestilential Terror 02 – Mergzuigende Veenpulker Contains the band’s infamous recording of their last gig at the second Pestilence Fest (Breendonk 01/05/04ab) plus the bonustrack ‘Merzuigende Veenpulker’, which originally appeared on the ‘Acts Of Excrement Terrorism…On The Holy Trinity’ split EP with Domini Inferi (New Era Prod. ‘03ab). Botulistum terrorists for this recording were: Nachtraaf: 666-strings / Trol: 666-strings / Ludas: percussion / Knunt Bhunkur: doom / Botmuyl, Norgaath, Eklipse, Zwendelaer, Galspuug: voxxx …known from leading Dutch/Belgian acts such as Fluisterwoud, Sauron, Bunkur, Grimfaug, Zwartketterij and Dimensional Psychosis. Approximately 35 minutes of sheer audial terror, not for the faint-hearted. ______________________________ Europe: €12 / CD postpaid World: €13 / CD postpaid Email for wholesale rates, NO PM! Trade requests are welcome. All inquiries are handled within 24 hours. NO ANSWER = NO INTEREST Mailorder online soon enough. order/info: info AT targetearth.cjb.net |TARGET:EARTH| _________________ Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |