|
Auteur: |
|
|
|
|
Archaic is altijd gaaf, ga wel ff kijken denk ik |
|
Wordt een logistiek druk dagje, hehehe, wel erg veel zin an! Boeiender |
|
aankomende zaterdag dusch... |
|
Ik kan niet..want ik heb dan mijn vrijgezellen feestje.. Dus ben je in Arnhem en zie je een blonde veel te zatte griet met idiote outfit..grote kans dat ik het ben... |
|
...huh, dacht effe dat je daarmee MR. N. bedoelde... |
|
morgen! |
|
vandaag... |
|
grindbashers is gecanceld! Gitarist heeft blessure. Helaas. |
|
quote:Thieu, wat heb je gedaan? |
|
quote: Nou Thieu heeft nu zelf ook wat On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Mr. N. heeft al tijden last van zijn elleboog/schouder... daar een vriendschappelijk klap op gehad tijdens Occultfest en daardoor lukte het gitaarspelen niet... in ieder geval hebben we ons best gedaan iedereen tijdig te informeren (we wisten het om 16:15 uur) en da's geloof ik wel gelukt... gauw een andere "the stage" dan maar... |
|
afgelopen zaterdag hoorde ik dat er (veel) mensen dachten dat we geen zin hadden in dit optreden i.v.m. aanwezigheid van MR. N. op Occultfest... bij deze dus nog maar effe ontkrachten.... MR. N. was door een klap op de schouder niet in staat te grinden... maar we komen zeker the stage aandoen! |
|
Hehe, psies, ik had alles geregeld om op tijd even van Occultfest te verdwijnen (zoals niet drinken en dergelijke). Jammer dat het zo liep, maar het gaat weer aardig okay nu! Boeiender |
Index / Concerten |