![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ontopic mensen. Dit gaat over reclames. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Niet, 't ging over Sylvana Simons! En die zit in een reclame ja. ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
daar zit wat in en ik ken de aflikmesboterhamreclame ![]() ![]() |
|
quote: Jeweetwel, dat ie van dat smerige 'sperma' in z'n mond heeft, bah. En inderdaad, 'zij' is niet erg knap nee. ![]() ![]() |
|
nee daar stoor ik me helemaal niet aan. Ik eet gewoon door maar ja thuis eetteik nooit voor de TV dat is op zich al onfatsoenlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 23-08-2005 14:31] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Dan weet je ook niet of het je stoort. Probeer het eens uit! ![]() |
|
quote: hmm ja nu doe ik het wel woon nu samen haha maar thuis nooit en kan niet zeggen dat het mij stoort. alleen als er reclames met dieren komen dan zap ik wel even maar mensen hoe meer pijn hoe beter toch.. en uitgehongerde kinderen op tv stoort me ook niet. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Ik vreet nooit bij de TV, het is onpraktisch... liever aan een tafel met een muziekje of de radio met het nieuws ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Als ik niet voor de TV eet dan moet ik ergens op de grond gaan zitten. En vind t wel best zo, met de TV aan. ![]() |
|
quote: Hahaha, oogkleppen, bij dat een onmenselijk lelijk gedrocht als zij??? ![]() Ook met pruik (wanr die draagt zij momenteel) is het een vent om te zien. Hahahahaha, oogkleppen, we hebben het wel over Sylvana Simons.... ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: ow ja bah ![]() die zet ik altijd af ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
die reclame is toch heel normaal? "students" ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 23-08-2005 22:45] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Wow.. zowaar een topic van de infamous Pandaeonogwat die nog niet gesloten is ![]() Qua reclames heb ik altijd nogal een dubbel gevoel. Reclame is nou eenmaal noodzakelijk om de commerciele televisie draaiende te houden, tenzij iedereen ineens heeeel veel extra wil gaan betalen voor de kabel.. JA, sommige reclames zijn ontzettend irritant, maar werken daardoor als reclameconcept vaak wel. Als voorbeeld de ontzettend irritante 'geld leen' reclames, die komen bijna allemaal bij een bureau vandaan, welke zich ontzettend goed realiseert dat mensen de reclames irritant vinden. Maar ze worden daardoor wel onthouden, en als je dan echt geld nodig hebt (zonder zo'n tweede breedbeeld tv wordt het imemrs wel heel karig thuis..) dan kom je als gemiddelde burger toch als eerste uit bij de bedrijven die je een beetje 'kent'.. ![]() |
|
Ach het enige waar ik een hekel aan heb is aan die reclame dat nagesynchroniseerd is. Dat die lui nog te lui zijn om fatsoenlijke reclame te maken ![]() Of als je die cheapo Frizio (weet ik veel) reclame hebt waar ze mensen gaan intervieuwen FAKK ZO NEP! FLIKKER OP! DAS GEWOON LIEGEN EN MISLEIDEN GVD! ![]() ![]() |
|
Hehe, ik zie amper reclame op tv, hbben maar TV1 en Canvas ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Panda... Die heerschte. ![]() |
|
"Kip... het meest veelzijdigste stukje vlees" KIP! ---> gaye gozer, getverdemme. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
En dan erachteraan: Hmmm, kip met .... (vul in). Kip met klote kip met antievries kip met sigarettenas en dat soort dingen denk ik dan. ![]() |
|
I'm a bad grandma, busta moves, to shock Ya. ![]() ![]() |
|
![]() IK FFLIKKER MIJN PIZZA NOG NET NIET HET RAAM UIT IDD.... Suck my piss ![]() |
|
quote: Hmm, bij huize Slome boycot men producten waarvan irritante reclames voor worden uitgezonden. (Iig, mijn pa doet dat echt bewust) ![]() |
|
quote: Yep. Maar huize Slome is dan ook absoluut niet representatief voor de rest van de Nederlandse bevolking. Zou dat wel zo zijn dan zouden bedrijven geen duizenden euro's betalen aan advertising. ![]() |
|
quote: Beter... ![]() Ik weet nu al wel: als ik later een TV in m'n bezit heb stel ik maar een handjevol zenders in, gewoon om al die prut te vermijden en niet in de verleiding te (kunnen) komen er toch langs te zappen... ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |