![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Die gaat geslacht worden op het podium? ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Is er al iets bekend over het speelschema? ![]() |
|
Ja. quote: [Dit bericht is gewijzigd door Gorath op 07-11-2009 13:40] ![]() |
|
Aanstaande vrijdag! ![]() |
|
Top! En zijn er nog genoeg kaarten aan de deur te krijgen? ![]() |
|
Hey ik heb nog een kaartje hiervoor, mag weg onder de vvk prijs. Bel me op 06-30489531 of mailen op damagedrummer@hotmail.com. Anders ligt ie hier ook voor niks ![]() |
|
quote: leden van weltbrand?... doe je huiswerk es ![]() |
|
Gitarist Andras is een live sessie gitarist voor Weltbrand. ![]() |
|
Een sessiegitarist is geen bandlid.... spelfout weggehaald... ![]() |
|
Lekker belangrijk, jongens! ![]() ![]() |
|
quote: Ik wou al zeggen, hoe heet die zanger van "Kronenburg Park" ook al weer met zijn achternaam ![]() Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
Zondag in Little Devil! Zin aan! ![]() ![]() |
|
quote: Mooie flyer weer, Felix! ![]() @Grafdelver, doe geen moeite. Doe ik ook al heel lang niet meer. Werkt prima ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Jezebel op 12-11-2009 21:41] ![]() |
|
quote: Ah jij ook in Tilburg, spring me even aan daar (ik meen me niet te herinneren dat ik jou heb gezien in een van de fototopics). ![]() ![]() |
|
quote: yeah right... en dan ben ik zeker de drummer.... [Dit bericht is gewijzigd door Snark op 13-11-2009 0:11] ![]() |
|
Verdomme! Moet helaas afzeggen. M'n salaris is nog niet gestort.. ![]() ![]() |
|
Ik laat een traan voor Lotte. Zelf was ik ook graag gekomen, maar heb helaas andere verplichtingen. ![]() |
|
quote: Dank voor uw medeleven. ![]() ![]() |
|
Voor zondag in Hall Of Fame zijn er nog kaarten verkrijgbaar vandaag in Little Devil in Tilburg. 15 euro per stuk. Open 15:00, eerste band 16:00u. Aan de deur zondag zullen er ook nog kaarten verkrijgbaar zijn. ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |