|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Die gaat geslacht worden op het podium? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Is er al iets bekend over het speelschema? |
|
Ja. quote: [Dit bericht is gewijzigd door Gorath op 07-11-2009 13:40] |
|
Aanstaande vrijdag! |
|
Top! En zijn er nog genoeg kaarten aan de deur te krijgen? |
|
Hey ik heb nog een kaartje hiervoor, mag weg onder de vvk prijs. Bel me op 06-30489531 of mailen op damagedrummer@hotmail.com. Anders ligt ie hier ook voor niks |
|
quote: leden van weltbrand?... doe je huiswerk es |
|
Gitarist Andras is een live sessie gitarist voor Weltbrand. |
|
Een sessiegitarist is geen bandlid.... spelfout weggehaald... |
|
Lekker belangrijk, jongens! |
|
quote: Ik wou al zeggen, hoe heet die zanger van "Kronenburg Park" ook al weer met zijn achternaam Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Zondag in Little Devil! Zin aan! |
|
quote: Mooie flyer weer, Felix! @Grafdelver, doe geen moeite. Doe ik ook al heel lang niet meer. Werkt prima [Dit bericht is gewijzigd door Jezebel op 12-11-2009 21:41] |
|
quote: Ah jij ook in Tilburg, spring me even aan daar (ik meen me niet te herinneren dat ik jou heb gezien in een van de fototopics). |
|
quote: yeah right... en dan ben ik zeker de drummer.... [Dit bericht is gewijzigd door Snark op 13-11-2009 0:11] |
|
Verdomme! Moet helaas afzeggen. M'n salaris is nog niet gestort.. |
|
Ik laat een traan voor Lotte. Zelf was ik ook graag gekomen, maar heb helaas andere verplichtingen. |
|
quote: Dank voor uw medeleven. |
|
Voor zondag in Hall Of Fame zijn er nog kaarten verkrijgbaar vandaag in Little Devil in Tilburg. 15 euro per stuk. Open 15:00, eerste band 16:00u. Aan de deur zondag zullen er ook nog kaarten verkrijgbaar zijn. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |