|
Auteur: |
|
|
En dit kon niet in het nieuwstopic? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Pssst, nieuwstopic is daar ---> She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
*zet alu hoedje op* Complot! Vast buitenaardse wezens! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Het wachten is op een luchtvaartdeskundige die ons eindelijk van de spanning verlost en vertelt wat er fout ging. Kom er maar in, Grey. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Tsjah.. daar was ik wel naar op zoek eigenlijk.. |
|
Ik zoek dan vaak naar nieuwstopic, werkt prima. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
:') Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Tsjah niet zo goed in zoeken blijkbaar, sorry |
|
Heerlijk toch, zo'n vers, nieuw en onbevlekt topic? Zolang het duurt dan. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 06-08-2009 22:51] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Litha, plaats je bericht hier nog eens http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3229026 Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Luchtvaart ongeluk? Spatie fout! |
|
Alleen onbevlekte ontvangenissen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Index / Nieuws, actualiteit en media |