|
Auteur: |
|
|
Wat me nou nog steeds niet helemaal duidelijk is: Is MFT nou definitief overgegaan van Lucky naar De Vleugel voor haar feestjes? [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 09-08-2009 13:32] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Volgens mij wel. Er komens straks nog wat grotere feestjes en die worden daar ook allemaal in dat zelfde gebouw gehouden. |
|
quote: Aangezien er een compleet nieuw bestuur is (sinds jan 2008) en er in het verleden een paar keer een metal matinee werd afgelast vanuit Lucky zijn we op zoek gegaan naar een andere locatie. Die aflastingen konden wij niet meer verkopen aan onze leden en de vereniging begon ook op deze manier een naam te krijgen. In de vleugel kunnen we nu 10 x per jaar een avond houden en vanuit hier gaan we weer verder bouwen. We hopen ook weer wat te gaan doen met Lucky! |
|
eerste show met de nieuwe line up, heb er zin in ! |
|
Waarschijnlijk aanwezig met MH22. Ben benieuwd, hij is er altijd erg positief over, die concertjes in N'dal |
|
quote: Vreemd, aangezien hij meestal halverwege al niet meer weet waar hij is. Boeiender |
|
quote:Dat lijkt me nou ook wel es leuk om mee te maken |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: LoL, dat heeft onze drummer nou ook altijd |
|
Zo Grindminded is druk. Eerst op occultfest en dan bij ons |
|
yep, net terug van Occultfest en zo door naar Nijverdal heb er zin in, het eerste optreden met de nieuwe bezetting ging goed tot zo, en komt allen |
|
Ben benieuwd & tot vanavond |
|
Dat was me een potje rustig. Zo sta je op occultfest je setlist in te korten voor een aardig groot publiek.. Natuurlijk weer regen tijdens onze show en zo sta je voor 5 man betalend publiek in Nijverdal te spelen. Een kleine snol zit zo vol. |
|
De opkomst was inderdaad bedroevend slecht. Jammer. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
bitterballen hmmmmm |
Index / Concerten |