IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Monno
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 11-08-2009 13:17 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik zit hier te luisteren naar de LP Ghosts van Monno en wil jullie het niet onthouden.
Kant éen van de LP wordt in zijn geheel in beslag genomen door het nummer Negative Horizon: golf na golf van zware feedback met drums die aan Esoteric doen denken, inclusief vervormde Angelicaanse koorzang en een brommende saxofoon. Golf na golf beukt Negative Horizon je onderbewustzijn aan gort. Kant B bevat vier kortere nummers waarin de drums soms waanzinnige proporties aannemen (Hull!) en het soms klinkt alsof Jazkamer met Anaal Nathrakh aan het spelen is. Beide kanten zijn zéér de moeite waard.

Voor liefhebbers van: Sunn O))), Anaal Nathrakh, KTL, Darkspace, Supersilent, Boris en loodzware noise in het algemeen

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 11-08-2009 13:18]

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-08-2009 13:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 11-08-2009 13:29 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik had de LP op Roadburn gekocht, maar er nog niets over geschreven. Goede review trouwens, helemaal mee eens

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com