|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
*KICK* Aangezien Trip(e)od ook voor de zoveelste keer aan het rommelen is (misschien door tekort aan geld) ben ik ook nieuwsgierig. Indien er niks veranderd blijf ik er waarschijnlijk wel want ben toch best tevreden met ze. Maar indien ze bijv. zo'n achterlijke "no-external-links" policy aannemen zoals geoshitties of een file-grootte-limiet inzetten ben ik er snel weg. |
|
Brinkster is wel ok. Geen banners of andere reclame, 30 mb free space (onwaarschijnlijk veel. Maar brinkster support een aantal dingen niet: java, mp3. Toch kan je mp3 op je site zetten, door ze eerst te zippen. Brinkster heeft een aangename online filemanager waarin je html en andere zooi kunt uploaden. Dus, brinkster is best heel ok. Heb je vragen erover, stel ze maar. Ik ben zeker over ze te spreken. Voor ingewikkeldere sites als complete flash en of java sites, kan je beter betaald gaan bij bijvoorbeeld ladot. Je url bij brinkster ziet er zo uit: http://www??.brinkster.com/jouwnaam Op de plek van de twee ?? komen twee cijfers, afhankelijk van bij welk onderdomein je wordt geplaatst. Als je dit te lang vindt kun je uiteraard terecht bij het welbekende V3, maar ook bij Bravenet kun je terecht voor redirection url's als: http://clix.to/jouwnaam, fly.to, click.to, get-me.to etc. Ik hoop je/jullie hiermee geholpen te hebben. Vragen? Vraag! edit= tikvaut [Dit bericht is gewijzigd door Diabolis op 30-03-2002 16:13] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Ik zit nu bij metalprovider.com , en dat bevalt me wel: - GEEN reclamebanners of pop-up shit - ftp voor het uploaden van je site - unlimited ruimte (zeggen ze, zolang het nuttig is en met metal te maken heeft) - er zitten alleen maar metal-en-related sites, waardoor het dus relatief rustig is in tegenstelling tot geocities en tripod e.d. - je kan linken naar foto's e.d. op een site hier, in tegenstelling tot angelfire en geocities enzo.. -> adres: www.metalprovider.com/jouwnaam Maarja.. genoeg promo... zie zelf maar waar je je site neemt.. (als redirect heb ik overigens www.jouwnaam.tk (gratis, geen reclame) -> www.dot.tk (is ook een topic over trouwens) |
|
Damn... die vorige post lijkt leuk maar metalprovider.com is toch wel erg traag bij nader inzien.. ( Op zoek naar een snelle host kwam ik hier uit, wilde ik jullie niet onthouden: http://www.freesitex.com/homepage.html Een lijst met 200 gratis homepageproviders, en daarbij info over snelheid, reclame of niet, een totaalcijfer, hoeveel ruimte je hebt, soms een review.. Lijkt me handig |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 12-04-2002 20:23] |
|
Ik ben nu mijn site aan het verplaatsen naar mijn account op studenten.net ,, hier heb ik me ruim 2 jaar geleden voor ingeschreven (gratis, voor studenten) en ik heb even de login info opgezocht, bleek dus ook 11 MB homepage ruimte bij te zitten, en je kan overal vandaan FTP'en, ook als je NIET inbelt via studenten.net (in tegenstelling tot bijvoorbeeld wanadoo.nl, waarbij je met sommige kabelverbindingen niet kan uploaden..) Anyway... inschrijven bij www.studenten.net, gratis, 11 mb homepage.. . nu maar kijken of het snel is... (o ja, en als laatst maar zeker niet minst onbelangrijk: GEEN ADS!) |
|
Weet iemand echt geen betere webhost dan die dat er nu in staan ik heb er dringend 1 nodig |
|
Ik vind Wanadoo wel goed. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: |
|
hoeveel mb krijg je bij wanadoo want mijn site is nu al ongeveer 58 mb |
|
quote: Hmmm, dat is te groot. Ik dacht 20 of 25 MB. Bazzio Attacks!!! |
|
tja weet iemand er echt geen andere |
|
lees die post eens door!!! heb net nog een post gedaan |
|
weet ik maar er daar niet echt goeie |
|
quote: WOw.. dat is wel erg groot.. je kunt denk ik het beste gewoon je site zelf hosten bij een snelle provider ZONDER reclame (dit ergert mensen zeer erg, vooral pop-ups) , en het liefst een beetje snelle provider.. Voorbeelden hiervan zijn al genoemd: Brinkster Studenten.net Wanadoo (reclame?) De files die jouw site zo enorm maken, (mp3's ofzo? of gigantisch veel foto's??) kun je dan het beste gewoon verspreiden over verschillende providers die je elke zo'n 5 tot 30 mb geven.. Dit is natuurlijk een beetje omslachtig, je kunt ook kiezen om gewoon ruimte/domein te kopen.. maarja.. dat is aan jouw.. - Yeah.. mijn eigen site wordt binnenkort gehost op een domein van een huisgenoot van mij.. die heeft er een met 50 MB en wil mijn site daar wel plaatsen.. EINDELIJK snelheid (mits mijn site goed in elkaar gaat zitten ..) - KIDKILLER: Als je ECHT je 58 MB op EEN site wil hebben staan, ZONDER reclame , en MET snelheid, dan is betalen de enige oplossing.. Immers, de enige die meer dan 50 MB ruimte tot unlimited ruimte bieden zijn die enorm logge diensten, waar je niets aan hebt... [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 16-04-2002 19:42] |
|
|
|
Ga betalen man!!! Ik heb ook een website van ruim 700 Mb, grotendeels vanwege cd covers enzo, en die draai ik op mijn eigen server hier. Lijkt me voor jou ook t beste, zeker als je van plan bent je site nog uit te breiden. Meestal betaal je je scheel als je >100 Mb door een provider laat hosten... Zenial |
|
|
|
Ik ben ook op zoek geweest naar een gratis webhost. Ik heb de website Http://bowel-rupture.web1000.com op een gratis webhost geplaatst maar ik ben zeer ontevreden over deze host. Erg instabiel en de laatste tijd veelvuldig "uit de lucht". Nu ga ik binnenkort de site onderbrengen bij een vriend van mij. Hij heeft een grote server een wil mij zelfs tot 100MB beschikbaar stellen. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Ik heb ondertussen ook al zo'n vriend. Wel cool. |
|
.tk geeft wel vervelende popups... je kan dat niet 'uitzetten' ofzo zeker? |
|
quote:Volgens mij kon dat bij .tk wel, maar ik zou niet weten waar want ik gebruik het nooit. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Wat is een OMO accelerator ? |
|
quote: ... iemand die het wel weet? Pretty please? |
|
Log in, en ga naar Dot TK Linker Promo. Kies het domein, en dan continue. Dan kan je popup banner uitklikken. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |