|
Auteur: |
|
|
@ OJC Jonosh Asten-Heusden Grimm (NL): http://www.myspace.com/heksenkringen Heimat (VL): http://www.myspace.com/heimatvlaanderen Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
signature |
|
Ja jezus, dat is ver. Is dat Heimat de moeite waard? Grimm wil ik iig een keertje zien. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote:Echt niet |
|
Asten ligt ongeveer 20 km ten oosten van Eindhoven. Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Bij Helmond rechtsaf. Je platgeslagen pannenkoekenkop. |
|
Heimat is bezig met de opnames van de tweede CD 'Heem' (voorlopige titel) |
|
Da's wel enigszins verrassend te noemen, maar wel heersend. Zeer heersend! |
|
Gaan ze nog meer optreden dit najaar of zal ik naar Asten moeten afreizen? Edit: Grimm bedoelde ik dus. [Dit bericht is gewijzigd door Bierglas op 17-08-2009 19:46] |
|
De kans dat er binnen korte termijn een tweede optreden volgt in Nederland is zeer klein. Maar de Jonosh is een zeer fijne, sfeervolle toko Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Hmmm, als ik in Nederland ben wil ik zeker effe langs komen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Haha, maken die lompe heavy metal heidenen ook nog muziek? Wanneer ze eens wat dichter richting flevoland komen ga ik er zeker heen! |
|
@Hub: Als je van tevoren even laat weten of jij en Xander komen, dan is er wellicht een plaatsje op de gastenlijst te regelen [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 17-08-2009 21:00] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote:Cool, we'll stay in touch Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
*schop* Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Voor de geinteresseerden: Wij zullen deze avond voor de eerste keer de gehele CD 'Heksenkringen' ten gehore brengen! Verder een mix van de meest recente release 'Ter Galge' en ouder werk! |
|
quote: Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
Index / Concerten |