|
Auteur: |
|
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Helaas, verkoop start om 18.00 en dan ben ik aan het werk... Fuck fucker de fuck!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 18-08-2009 8:30] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
wat wordt dit toch weer vreselijk gehyped. Bah. Nu al niet sympathiek en spontaan meer. Vind het prima dat ze projecten starten, maar doe er niet zo moeilijk over, sjees. |
|
Verschil is dat ik hier wel wat van verwacht. Chickenfoot is een hype van een paar muzikanten die ongelovelijke achterhaalde kutmuziek maken. De sample op de site is dan wel heel kort, maar klinkt goed genoeg voor mij... Verder zal elke hype mij een zorg zijn. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
ik denk dat ik wel ff ga kijken op Lowlands |
|
quote: maar dat is toch helemaal nog niet zeker?! Niet dan? Ja toch? Wel dan? |
|
heel erg gehyped, maar ik ben wel getriggerd.. al was het alleen al vanwege de namen.. ik sta vanmiddag/vanavond te wachten, ben heel benieuwd.. Vind ik ook niet |
|
Tsjonge, jonge, jonge, wat een gekut met al die regeltjes om zo'n kaartje voor de Melkweg te scoren (zie Blog myspace T.C.V.). En dan mag je ook nog niet eens een camera of bullshit mee nemen. Fuck'em da's nie rock en roll How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
http://www.pukkelpop.be/nl/line-up/donderdag/ Ik ben in elk geval op Pukkelpop vóór Opeth op de Marquee te vinden denk ik zo. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 18-08-2009 12:29] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Maar ja, er zijn wel vaker ontkenningen gedaan door festivalbazen... Vind ik ook niet |
|
quote:Als je de data van hun optredens achter elkaar plakt zit er aanstaande donderdag wel een gaatje in. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Spannend! Zal je zien dat er net als Chickenfoot geen zak aan is... |
|
quote: "Niet op de affiche staan" en niet spelen zijn 2 compleet verschillende dingen hè... Al spelen ze wel, ze staan hoe dan ook niet op het affiche, dus hij liegt niet Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: zo had ik hem idd ook al gelezen.. Vind ik ook niet |
|
Hype of niet, ik ga volgende keer liever tóch weer naar CHICKENFOOT, but that's me..ik hou nu eenmaal van 'achterhaalde kutmuziek' en koop straks dus ook gewoon de nieuwe van KISS, én van Ace Frehley, én van RAMMSTEIN, én.. Zonder gekheid, zo vernieuwend waren/zijn ze niet..ze hadden het wel naar hun zin. En staan gewoon op Lowlands! "..Rock 'N Roll is better than music!" (A. Lagarde) |
|
Was niet vernieuwend, maar, zeker voor fans van Queens of the Stone age, erg fijn om anderhalf uur naar te luisteren, en te genieten. Erg strakke show, lekkere solo/jam sessies erin, ik heb intens genoten !! Ik geloof wel dat deze band niet heel lang zal bestaan als band, maar echt een project blijft, want een lol dat ze hadden... dat moet je denk ik niet professionaliseren. Vind ik ook niet |
|
Vond het wel aardig om naar te luisteren, maar niet helemaal mijn ding. Beetje eentonig, vond ik zelf. Desalniettemin relaxed naar liggen luisteren na de storm. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik trek het soundje wel! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Vond er niet zo veel aan op Lowlands, ben er na vijf nummers maar weggelopen. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
harde naam, harde sound, helaas komen er 100000 mongolen op af onder het motto 'alles wat ze aanraken wordt goud.' . maar in principe zou ik ook als ik zo beroemd was een jamssessie tot betaalde vakantie in europa promoveren! |
|
Vanavond om 01:50 op BBC 2: Them Crooked Vultures live at Reading 2009. Toch maar eens kijken. |
Index / Muziek algemeen |