|
Auteur: |
|
|
Ik probeer in de Baroeg ff te komen kieken, leuke lijst btw! |
|
supergave band! altijd leuk voor feestjes enz. |
|
Aanstaande zaterdag 22 Mei 2010: System Pilot live in De Rots in Antwerpen (Belgie) Aanvang: 20 uur !!!! (de regel in kroegen in antwerpen is dat live muziek om 22 uur klaar moet zijn, helaas maar waar ! ben er dus op tijd !!) De setlijst die we gaan spelen in Antwerpen wordt ongeveer de volgende: 1. Welcome To The Jungle 2. Surrender 3. Gimme All Your Lovin’ 4. Stormbringer 5. Heaven And Hell 6. It’s A Monster 7. I Don't Believe in Love 8. Rock You Like Hurricane 9. The Last In Line 10. Out In The Fields 11. Seperate Ways 12. Rebell Yell 13. Kickstart My Heart 14. We All Die Young 15. Easy Livin’ 16. Doctor Doctor 17. Pull Me Under 18. Burning Heart 19. Since You've Been Gone 20. Monkey Business 21. Tie Ya Mother Down 22. Dream On 23. Detroit Rock City 24. Radar Love 25. Rock’n’Roll Wie gaat er komen ? Gratis entree !! |
|
UP |
|
Good luck daar Marcel! Ben zelf in een oud café net boven Antwerpen aan het spelen. Boeiender |
|
De Rots, met Mindscan een keer gespeeld. Tijdens het uitladen van onze backline werd de bus door een tram aangereden. Ow.. En onze merch is toen ook nog in de fik gevlogen.. Anyway, pas dus op voor de trams als je je gear gaat uit/ inladen. Ze hebben trouwens goede cocktails daar, iets te goed zelfs, ahum. Onder andere de Slayer-cocktail die redelijk dodelijk is. |
|
quote: Jammer te moeten missen. Wel een gaaf repertoir hebben jullie!! [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 19-05-2010 10:36] =) |
|
Hey, Franck Faber, mijn voormalige rij-instructeur hehe. Da's al zo'n 13 a 14 jaar geleden. Toen ook Lemur Voice live gezien in de Fenix te Sittard. Leuk om te zien dat hij nog muzikaal bezig is. |
|
Hee, ik zat toen ook in lemur Voice Franck en ik samen dus. Zaterdag dus, begint op tijd !! (20 uur) |
|
kei ruige tent en ruige band, zaterdag toch zelf spelen. blijven jullie ook pitten en zoepen in het hardrock hostel? |
|
quote: Hehe, klopt natuurlijk. Heb jou ook met Sun Caged 1 of 2 keer gezien. Gaat helaas niet lukken voor mij zaterdag. Benzine beetje duur voor deze werkeloze hennie. |
|
quote: Yep met zijn allen, wordt dus een goed geregeld zooitje, nog ff naar de karaoke bar erna |
|
hha, een paar meter verder zit ook een prima bar met 80s muziek en dansende idioten: perfecte party place. |
Index / Concerten |