|
Auteur: |
|
|
van de Groningse klei: http://www.myspace.com/beyondreproachmetal Lekker beuken! Denk All Shall Perish/Catamenia/Heaven Shall Burn/Kataklysm Luister vooral naar Legitimate en Grind The Faces Of The Poor Bruce Banner |
|
Af en toe... Bruce Banner |
|
Ja precies, eindelijk eens wat anders dan die elfjesmeuk. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Dan heb ik zo nog wel iets voor je. Bruce Banner |
|
Er staat inmiddels een nieuwe nummer op de pagina, metaal uut grunn wois jawel! www.myspace.com/beyondreproachmetal www.myspace.com/beyondreproachmetal You smell kinda pretty, wanna smell me? Hoohah! |
|
Dit is een leuk bandje! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Coole band. Goed om weer iets nieuws uit Groningen te horen. |
|
Het kliknt idd erg OK! En vooral tof dat het gewoon uit Nederland komt....er is hier meer tallent dan men denkt!! I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it! |
|
quote: Hey Rene! We willen nog steeds een keer openen voor Murder Manifest [OFFTOPIC] Hoe gaat het met de nieuwe tracks? En je andere ? [Dit bericht is gewijzigd door Feestcore op 31-03-2010 19:56] |
|
We kunnen weer volop aan de bak. Mail me maar effe (je weet mijn mailadres he?) |
|
Up! Mensen luister alsjeblieft de nieuwe shit even en laat weten wat je er van vindt, we zijn benieuwd! You smell kinda pretty, wanna smell me? Hoohah! |
|
We hebben een tijdje geleden onze EP 'Behind The Veil Of Virtue' opgenomen. Deze komt binnenkort uit en op o.a. http://www.facebook.com/beyondreproachmetal is een eerste nummertje te beluisteren Beschrijving: Groningse deathmetal met ein bisschen melodie! [Dit bericht is gewijzigd door Nikkus op 28-08-2011 19:38] You smell kinda pretty, wanna smell me? Hoohah! |
|
Damn, die nieuwe track klinkt erg lekker mannen! |
|
Coole nieuwe track! De rest van de nieuwe plaat net even beluistered.. goede harde prakke!! |
|
Good busy boekes! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Thanks! Geert heeft 't echt lekker opgenomen allemaal. Super relaxte baas die kerel! |
Index / Heavy Metal |