|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
CANCELLED DATUM: zondag 04 okt GENRE: Metal AANVANG: 16.00 OPEN: 15.30 PRIJS: deur: €16 vvk: €14 LOCATIE: grote zaal ARTIESTEN/BANDS: Carach Angren, support BESCHRIJVING Enkele jaren geleden herrees Vreid uit de as van Windir. Na de dood van frontman Valfar was Windir niet meer. in 2009 kwam het vierde studioalbum uit:Milorg. Een plaat die niet minder dan adembenemend genoemd kan worden. Op metalfan.nl scoorde hij 95/100! ook zware metalen.nl vond het een knaller. Na wat clubshows in het voorjaar en de Zwarte Cross nu de enige show in Nederland. Het debuutalbum van Carach Angren, geheel gewijd aan de legende van Lammendam, kon in 2008 op veel bijval rekenen: Het resultaat is een indrukwekkend debuut, waarmee het Limburgse drietal internationaal aan de deur rammelt. Een uitschieter is niet aan te wijzen, het album dient in zijn geheel te worden geabsorbeerd. Voor de liefhebber van spookverhalen en symfonische black metal zal dat een traktatie zijn, die keer op keer genuttigd wordt. De wereld die Carach Angren creëert heeft een zuigende werking en vraagt om meer. Ik kijk nu al uit naar het volgende album. Want hoe goed Lammendam ook is, ik heb het gevoel dat deze band nog beter kan. (bron:metalfan.nl) Derde act wordt zsm bekendgemaakt. LINKS www.myspace.com/thepitchblackbrigade www.myspace.com/carachangren www.carach-angren.nl/ [Dit bericht is gewijzigd door Orklord op 01-09-2009 12:17] |
|
Hm.. leuk leuk!! :D Maar weet nog niet of ik ga, heb alweer teveel op de planning |
|
Woei.Vreid en CA/.en zo dichtbij eindelijk!! @Ingrimd:Kom nou maar!! [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 19-08-2009 14:34] =) |
|
Mensen juichen te vroeg, net Jarle effe gesproken en nog helemaal niks is bevestigd. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nou, het stond anders bevestigd in de mailbox. |
|
Ben er niet! Zit in Canada met Aura Noir en Destroyer666. Bla |
|
Lucky you Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik zal maar even de Laaglander uithangen dan... Waarom zo duur? Ik heb Vreid met Marduk en Unleashed gezien voor minder. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Dat was vast een reizende tour. Wat dit niet is voor zover ik het begrepen heb. |
|
in de randstad is alles duurder |
|
zeikerds |
|
Met Marduk en Unleashed was inderdaad onderdeel van een langere tour, dit optreden is gepland als een klein weekend-uitstapje en dan is het kostenplaatje heel anders Vandaar dat ik de prijs van De Kade in Zaandam zeer goed kan begrijpen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ze mogen anders ook wel elders aankloppen hoor ;-) |
|
Dit gaat dus helaas niet door. |
|
Had het al gehoord zondag. =) |
|
quote:en dat post je dan niet even? |
|
quote: Ik ga niet over dat soort zaken.Het optreden stond het al op de site van De Kade,maar de gasten van CA wisten zelf van niks,dus...... [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 01-09-2009 14:45] =) |
|
Lang leven sommige promoters Maar goed anders CA eens apart halen |
|
Da's nou een goed idee Lau!! =) |
|
Ze staan al een tijdje op de verlanglijst hoor. |
|
Ik ga probably al naar Lifelover, maar in de Peppel kom ik hoogstwaarschijnlijk wel weer es bij jullie kijken |
|
Al een tijdje bekend dat het helaas niet doorgaat. =) |
|
In de Peppel gaat het gewoon door hoor |
|
Doh.Dit topic gaat toch over 4okt. maar ja nog steeds jammer.Vreid en CA. =) |
|
In de peppel gaat ie gewoon door :-) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |