|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
No Need For Introductions. Wij zijn een 4 mans metal bandje uit Zwolle. Zojuist een demo opgenomen, waarvan 1 is te beluisteren op: www.myspace.com/nnfiband of www.nnfi098.hyves.nl. Give us a listen! En laat ons weten wat jullie er van vinden! gr Jonaa ''NNFI'' |
|
... You read about girls like them on the back of toilet doors? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
lol>< nope.. we f*ck girls like them, behind toilet room doors. Damn bmth.. |
|
Thnx dude ja wij zijn ook zeer blij met het eind resultaat thnx to JB van Dr.Doom! :D er komen binnenkort meerdere nummers op de myspace en hyves, zodra ze afgemixt zijn |
|
Na het besluit dat wij met onze vorige bassist niet een toekomst zagen, hebben we gezocht en gezocht voor een nieuwe. Met resultaat! Wij kunnen van harte mededelen dat wij een nieuwe bassist gevonden hebben! Wij hebben niet alleen een goede bassist gevonden maar ook een toffe gozer! Dus tot zover bekend is, is ons eerst volgende optreden 7 februari op het Metal Koffie Concert bij Popfront in Zwolle! En dan gaan we met zn 4e een strakke show neerzetten :D |
|
quote: Erg slecht gekozen bandnaam zo... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Haha, tja dat kan he Maar wij vinden het leuk, wij vinden het leuk om te spelen, en daar gaat het om :D |
|
natuurlijk! maar ga je dan ook niet introduceren. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Haha maar nu weet je het wel.. |
|
Onze EP is in de planning! Zomer 2010 gaan we deze opnemen, waar we onze demo ook opgenomen hebben, bij JB van Dr. Doom. WOO! |
|
Boeiender |
|
hey, is het een roddel of zijn jullie uit elkaar? |
|
Geen roddel, al een week of wat. Zaten in de studio, en toen kwam ik erachter dat het toch niet meer was wat ik wou.. wel een kut timing haha. Werd me te rustig en sloom, en te popgayassmetal troep. Nu opzoek naar wat snels en meer ''metal'' |
|
Jammer. Boeiender |
|
Shit happens! |
|
quote: Ja, hallo, ga je nou met Jonaa of met Jonaannfi posten? 1 van de 2 verdient in ieder geval een permban Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Jij zou echt wel graag mod willen worden, niet? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Hehehe, nee Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Geef het nou maar toe, Zellie! Volgens mij zou je trouwens ook een goede mod zijn. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Het enige 'popgayassmetal' aan die band waren de gay-effecten over je stem. Als je dus in een echtemannenmetalband gaat zingen, zal die ook gay gaan klinken. |
|
quote: Nee In ieder geval niet wat dit GROTE INCIDENT betreft quote: Dank je Weet alleen niet of ik met mezelf zou kunnen leven Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hehe, als hij de effecten thuislaat ook? Boeiender |
|
quote: die opnames zijn ook wel een jaar oud, en qua muziek smaak is mijne ook erg anders geworden. enige effect was ook beetje reverb volgens mij haha En het blijft nu Jonaa haha, ban de shit maar uit die andere naam, of verwijder, of doe wat jij leuk vindt, als joun incidenten zoek toch beloont word, vind ik dat jij dat mag doen haha [Dit bericht is gewijzigd door Jonaannfi op 30-08-2010 17:55] |
|
quote: Kan ik niet Was ook alleen omdat ik in die discussie verzeild raakte, kon de opmerking even niet meer laten liggen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: haha okay, nou als een mod dit leest... know what to do |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |