|
Auteur: |
|
|
signature |
|
Ik! |
|
en?? signature |
|
quote:Als het goed is binnenkort live te aanschouwen in a theatre near me |
|
me wants to signature |
|
Een Von ripp-off maar wel een hele gave. [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 20-08-2009 7:37] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Begrafenisgeit? Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote:Ik dacht precies hetzelfde... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Contradictio in terminis: Von is per definitie niet gaaf. Toch? |
|
Welles! Je moeder. |
|
Was eerst erg sceptisch over deze band, gezien ik niet iemand van de clichés ben... maar het klinkt erg goed! Beheritian to teh bonez! |
|
Klinkt lekker ja. Vannacht niet kunnen luisteren ivm slapende vrouw en geen koptelefoon. Je moeder. |
|
quote: Nee. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
15 november speelt Funeral Goat in het voorprogramma van Mayhem in de Little Devil www.littledevil.nl Never have so many sacrificed so much for so few |
|
ze komen ook op gekletter in buitenpost ik ben dan wel geen black metal fan maar ik benieuwd hoe ze live zijn niet hier, wel daar |
|
Invloeden: Havohey Hey! Oeh! Hehehe... Maar goed, het klinkt wel erg fijn. De gitaren klinken gewoonweg hellhammer-achtig. En dat is altijd goed. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Is die rechtergast aan het haringhappen? |
|
gave band ja zin in gekletter inderdaad! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Shit iemand is me voor "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Binnenkort die plaat maar even halen. Old school herrie van de bovenste plank! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Dankzij een Mayhem topic achter het bestaan van deze band gekomen,en ik ben erg onder de indruk van de Funeral Goat "Mass Ov Perversion" plaat. Beste nieuwe Nederlandse black metal die ik in tijden heb gehoord. Oerprimitief en supereffectief!Doet me behoorlijk denken aan de mcd van WAR, en die mcd vind ik super cool. De myspace vind ik er trouwens ook erg netjes uitzien. www.myspace.com/funeralgoat [Dit bericht is gewijzigd door Kaaskop op 13-11-2009 20:47] |
|
Gister in de Extase in Tilburg. Kende het nog niet (wel Sauron) maar dit is zeer gaaf! Meteen effe cd'tje gekocht. |
|
|
Index / Heavy Metal |