IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Nurse With Wound (Noise? wereld muziek? industrial?)
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-08-2009 0:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Even een topic maken voor deze monumentale band

http://www.myspace.com/babssantini


luister even het nummer The Golden Age of Telekinesis


signature


herske
Usericon van herske
Posted 22-08-2009 21:34 by herske Wijzig reactieProfiel van herskeQuote dit bericht

Ik ben al enkele jaren bekent met NWW, en blijf het heerlijke muziek vinden (als ik in de sfeer ben). Maar dat heb ik ook met een aantal acts die op CMI hun werk (mede) uitbrengen.

Jammer genoeg heb ik NWW nooit live kunnen aanschouwen en ben ik ook niet in bezit van alle titels (ook niet op MP3) maar op het juiste moment is dit heerlijk!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 23-08-2009 16:53 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Gave act, al heb ik bij lange na niet alles van ze bijgehouden. Casette hier, cd-r daar... al moet ik zeggen dat met name Salt Marie Celeste wel heel erg goed is.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-01-2010 0:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

donders goed


signature


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 14-01-2010 13:19 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

niet noisy genoeg voor mijn.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-01-2010 13:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

je radio staat nog aan


signature


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 14-01-2010 13:23 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

en de buren zijn aan het klussen.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-01-2010 13:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hey! hier ook


signature


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 23-06-2015 16:21 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Deze noisevariant smul ik van. Zaken als Merbow gaan me soms wat te ver in uneasy listening. NWW is zo naar als de ziekte, maar tegelijkertijd ook luisterbaar. Ik ken Stapleton van zijn samenwerkingen met Current 93 en zijn remix van Sunn's OO Void (The Iron Soul of Nothing). Later heb ik zijn remixes van Stereolab ontdekt. Manmanman, vooral Simple Headphone Mind is gewoonweg gruwelijk trippy, Neu! style krautrock met noise-invloeden. Natuurlijk niet echt typerend voor NWW, maargoed. Verder ben ik gek op Salt (van de split met Current 93). Die deken van noise trekt me er helemaal in.

Nog tips waar ik verder moet gaan?

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 23-06-2015 16:22]



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-06-2015 19:59 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Als je niet verder wilt gaan in de Merzbow-stijl, zou je best ook niet verder gaan in de stijl van Fuck, the Retarded Girl, The Gerogerigegege en Masonna.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-06-2015 22:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

heb je goed!


signature


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 24-06-2015 9:36 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2015 19:59 schreef BenKnuckles het volgende:
Als je niet verder wilt gaan in de Merzbow-stijl, zou je best ook niet verder gaan in de stijl van Fuck, the Retarded Girl, The Gerogerigegege en Masonna.


Zijn dat bands of albums van NWW? En ik zoek naar dingen die ik WEL moet checken haha.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 24-06-2015 10:00 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik kan best wel wat herrie hebben. NWW is ook niet bepaald toegankelijk.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-06-2015 11:19 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2015 9:36 schreef Dirge for november het volgende:
Zijn dat bands of albums van NWW? En ik zoek naar dingen die ik WEL moet checken haha.

Ik was wat stom aan het zeveren. Dat zijn artiesten die in het straatje van Merzbow liggen. Ik ken geen bands die gelijkaardig zijn aan Nurse With Wound, dus mijn inbreng mag genegeerd worden


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 24-06-2015 11:25 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Mooi. Maar nog tips voor albums van NWW? Want dat is dus waar ik naar op zoek ben

edit: 'waar ik verder moet gaan (met NWW albums dus)'

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 24-06-2015 11:27]



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 29-06-2015 12:24 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Aha, Salt Marie Celeste blijkt Salt + extra geluidjes. Tegek.



Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen