IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Ghoul - 17 sept @ Little Devil Vorige pagina
invictis
Usericon van invictis
Posted 15-09-2009 19:02 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2009 18:51 schreef 6sic6 het volgende:
Gaat het nog een beetje daar?

nee joh, ik wordt helemaal kriegel!

straks staan we daar met 4 man en een kip en een ei

godsamme, zal ik anders Wim gewoon ontvoeren uit Venendaal dan maar?!

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

RobTilburg
Usericon van RobTilburg
Posted 16-09-2009 15:26 by RobTilburg Wijzig reactieProfiel van RobTilburgQuote dit berichthttp://www.littledevil.nl

note: geen supports bij, zaal open 21.00uur, prijs naar e5,- voor hele avond Ghoul!

Entree: € 5

invictis
Usericon van invictis
Posted 16-09-2009 17:06 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

VETTE SHIZZLE!!!!!!!!!!!!!

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 16-09-2009 22:35 by Ancient Times Wijzig reactieProfiel van Ancient TimesQuote dit bericht

Helaas afwezig.

invictis
Usericon van invictis
Posted 17-09-2009 12:54 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2009 22:35 schreef Ancient Times het volgende:
Helaas afwezig.

schaam je diep!

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 17-09-2009 13:10 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Ook afwezig helaas.

invictis
Usericon van invictis
Posted 17-09-2009 13:13 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2009 13:10 schreef 6sic6 het volgende:
Ook afwezig helaas.

nee!

nog een paar uurtjes

ik schrijf wel een verslagje dan met de bijbehorende foto's

als ik maar niet te dronken wordt

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 17-09-2009 13:14 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Ik vind het zelf ook erg jammer, maar het gaat niet lukken vanavond. Was er graag bijgeweest.

invictis
Usericon van invictis
Posted 18-09-2009 11:50 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

WAANZINNIG!!!

zal dit weekend verslagje schrijven en wat fotos plaatsen!

vuist666
Usericon van vuist666
Posted 18-09-2009 14:47 by vuist666 Wijzig reactieProfiel van vuist666Quote dit berichthttp://www.myspace.com/vuist666

Vet optreden! Jammer dat de cd's al uitverkocht waren.

Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 18-09-2009 14:59 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Ben benieuwd naar verslagje, jammer dat ik niet kon

invictis
Usericon van invictis
Posted 18-09-2009 17:21 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

bij deze dus maar een iniminieverslag voor degene die dit feest helaas hebben moeten missen ;

Donderdag 17 september.

gelukkig, eindelijk, wauw!

allemaal woorden die bij me opkwamen voordat de reis werd ondernomen naar het altijd zo gezellige en gastvrije Brabant.
En met een reden 1e klas; GHOUL voor het eerst in Europa!!!

wie kent ze niet?! nou heel veel schijnbaar helaas in deze contreien.
Naar horen en zeggen zouden in deze band enkele leden van Impaled & Exhumed zitten.
Na een stevige kastijding van de Ghouls kan ik hier geen antwoord op geven.

na het gedraak met het openbaar vervoer kwamen we eindelijk in Tilburg aan.
Het verbaasde me hoe dichtbij de Little Devil bij het station was gelegen.

Er waren al redelijk wat mensen aanwezig, het oogde gezellig en het nodigde uit om wat biertjes te nuttigen voordat Ghoul zou gaan spelen.

Ghoul had wegens omstandigheden geen voorprogramma, maar dus wel een optreden van Ghoul voor maar vijf edele pleuries! (oldschool prijzen heuj)

Eerlijk is eerlijk, ik ben nog nooit in de Little Devil geweest, maar de 1e indruk was klein doch knus en zeer sfeervol.

Ze hebben vele smakelijke biertjes op het menu, een puik rookhok en een gezellig terras waar men een biertje en een sigaret nuttigde.

Het was op een gegeven moment toch best druk, echter bleken de meeste mensen te komen voor een metal bowlingsessie (all in 25 pleurie, hmmm puik initiatief zou ik zeggen).

uiteindelijk ging de deur open naar de zaal (zaaltje), voorzien van een gezellige bar en een klein podium.

alles voelde heerlijk oldschool aan, wat voor mij een enorm prettige ervaring was.
het was gewoon een erg gezellig sfeertje 1e klas.

na het into voorzien van enge orgelklanken deed Ghoul zijn ding.

Er kwamen vele klassiekers voorbij zoals;

As your Casket closes, Maniaxe, Mutant Mutilator, Graveyard Mosh en vele anderen (iets met bier sorry ).
Ook werd een nieuw nummer te horen gebracht namelijk "Off with their Heads".
Dit nummer was gewoon weer heerlijk Ghoul.
Als afsluiter speelde de heren een geniale cover van Blondi onder de noemer "Killing kids in America".
De aanwezigen in de zaal brulden dit nummer vrolijk mee, onder het genot van rondwaaiend haar & bier.

Tijdens de nummers deden wat figuranten hun ding zoals de Mutant Mutilator himself, inclusief het humpen van de bandleden.
De ghouls sloegen genadeloos terug door de darmen van dit monster te verwijderen.

Korte toespraken tijdens de set waren hilarisch.
Toen een gitaarsnaar sneuvelde werden we voorzien van een mooi gerochel & gereutel al la cappela van de bassist.

De set was helaas wat aan de korte kant, maar dat mocht de pret absoluut niet drukken.
Het was een verademing om Ghoul aan de slag te zien.
Old school als fuck, maar man wat waande ik me toch even heerlijk terug in het verleden.

Na een sluipinterview kan ik mededelen dat Ghoul volgend jaar met een nieuwe CD op de proppen komt, met als extra bonustracks de nummers die onlangs op een splitalbum zijn verschenen.

Alles bij elkaar geraapt was het voor mij een zeer memorabele avond 1e klas.
Ik ga zeker vaker naar de Little Devil terug, de sfeer, bands (Incantation ?! Mayhem?!) en de prijzen zijn gewoon te mooi om waar te zijn.

Hulde aan Ghoul, de aanwezigen en de zeer puike medewerkers van de Little Devil.

hier een fotoimpressie van de avond:

invictis
Usericon van invictis
Posted 18-09-2009 17:22 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 18-09-2009 17:23]

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com