|
Auteur: |
|
|
Vrijdag 11 december 2009 Arch Enemy Warbringer Destruction Abigail Williams Triosphere Melkweg, Amsterdam Open: 17:30 uur Aanvang: 18:30 uur Toegang: € 20,00 + lidm. Status: Vvk. gestart Zaal: The Max [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 15-09-2009 18:30] |
|
Warbringer Jaaaaaaaa!! Aars Enemy...veur uit dan moar. =) |
|
Wat een rare aanvangstijd voor een vrijdag. Werkende mensen redden dat toch nooit? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja, dat zal wel te maken hebben met het nachtprogramma vrijdags in de Melkweg. Overigens mag je daar meestal gratis blijven. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Destruction Abigail Williams Triosphere zijn toegevoegd aan de line-up! |
|
Juist gelezen dat Warbringer komt te vervallen en dat daarvoor in de plek dus die andere supports zijn.Teringzooi. Alhoewel Abigail Williams wel ok is.En Destruction is ook wel feest.Nog ff paar nachtjes over slapen. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 15-09-2009 18:35] =) |
|
quote: Bron? Ik kan niets vinden daarover. |
|
hmmm Destruction.. godverdomme ik probeer juist af te kicken van die metalzut! krijg het druk met al die concerten zo Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Hierbij nog wat foto's van vrijdagavond. Triosphere Abigail Williams Destruction Arch Enemy De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com |
|
Kut, Destruction gemist. Wist überhaupt niks van dit hele concert... |
|
That proves once again that true cavemen still exist!! |
|
Ik heb lekkur hun handtekeningen op mn drumstokkjes Maar ik ken maar een nummer |
|
Welke is dat dan? Jij moet wel echt vet cool zijn als je maar een nummer kent. Zullen we een keer afspreken in Utrecht ofzo? Wil je muilperen? |
|
:') Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Index / Concerten |