|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jammer dat't vinyl is. Dat draai ik zelden tot nooit. Paar leuke titels, nette prijzen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Sla me als dit niet het juiste topic is. quote: Mail me, want ik kijk niet in dit topic: info @jemoederiseenspamhoer gorath.be |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Hm, Kreator - Violent Revolution heb ik al. de rest is zooi. Jammer. Bareuh... |
|
Voor de liefhebber, ik heb nog een stel mcd's liggen. Voor het luttele bedrag van 1 euro + verzendkosten de uwe. Hier een 3/4 mp3 van één van de nummers. http://www.judgementday.nl/images/disco_march.gif Mail naar weeveebee apedinges gmail.com En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik heb nog een hele zwik nederlandse metaldemo's. Wil je een lijstje? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Tis dat ik'm al heb. Puik schijfje! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ja, graag, als je er toch vanaf wilt! |
|
Ik denk dat hij ze gewoon voor je kopieert...denk niet dat de old schooler die hij is van zijn originelen af wilt... Evil Dick |
|
Ik heb nog originele Judgement Day demo's. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Net zoals jij posts van anderen kopieert?! bub |
|
quote:Nee, mongool, je weet zelf ook wel dat je cassettes op een andere manier moet kopieren... [Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 04-06-2010 10:15] Evil Dick |
|
quote: Sukkel! bub |
|
Bovendien zijn die cassettes van De Tegenpartij zelf he... Evil Dick |
|
quote:Lol, mongool |
|
quote: Graag! Heb je een mail gestuurd |
|
Thornium – Fides Luciferius SSR024 After their strong comeback album entitled “Mushroom clouds and dusk” in 2009 after fifteen (!) years of absence Thornium crawls out again to Unleash “Fides Luciferius”, an occult black metal symphony in the name of all that is unholy. Look twice at the brilliant cover art by Marcelo Vasco! Cd out now, vinyl later in 2010. www.myspace.com/thetruethornium Released earlier this week: Svartahrid – Ex Inferi SSR023 “Ex Inferi” is the 5th album by Norwegian black metal veterans Svartahrid. They have taken the style Norwegian black metal to sheer perfection with this one. Svartahrid possess all the experience and craftsmanship to forge an absolute must-have album, being “Ex Inferi”. Cd out now, vinyl later in 2010. www.myspace.com/svartahrid These new albums will surprise some, and satisfy all!! Check out the cover art for both albums at www.soulsellerrecords.com The new mailorder with new & used items is now online, here’s also a small update: Dødsengel Mirium Occultum Record, Vinyl Gatefold 2lp €12 Immortal Battles in the North Record, Vinyl Official repress on Osmose Prod. €10 Immortal Diabolical Fullmoon Mysticism Record, Vinyl Official repress on Osmose Prod. €10 Immortal Pure Holocaust Record, Vinyl Official repress on Osmose Prod. €10 Infestus Chroniken des Ablebens Record, Vinyl Gatefold lp €10 Mantak 666 Record, Vinyl 7" €3 Old wainds Death Nord Kult Record, Vinyl Gatefold lp €10 Spetälsk Spetälsk Record, Vinyl Gatefold lp €10 www.soulsellerrecords.com |
|
quote: homerun! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Waarom kopieer jij eigenlijk andermans posten? Probeer je soms te verbergen dat je een oude bekende bent? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Reageer eens op je mail dan. [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 04-06-2010 15:10] |
|
Net gedaan. Oja, die tapes. Defleshed by flieS, ik heb geen meel gezien?!?! Ik wil best van die tapes af, ze liggen toch maar te liggen op zolder en ik heb ze al in tig jaar niet meer gedraaid. Alleen m'n eigen judgement day tapes hou ik zelf, hehe. 2 euro per tape en dan nog verzendkosten? Redelijke prijs, toch? Willekeurige volgorde. Sustained - demo '98 Nostradamus - sadistic silence '91 On Parole - struik park '95 Ars Moriendi - verzamel tape met hollandse en buitenlandse bands, oa. gutwrench, reincremeted, patholgy etc. Unauthorized - souldirt '?? Myosotis - manyways '96 Last Crack - 3 track advance '91 Ridiculous - my own hell '?? Stentorian - spirited light '?? Brainwashing - demo '92 Hidden remains - premature burial '?? Centurian - of purest fire '97 Inquisitor - your pain will be excuisite demo 2 '93 Desillusion - locus consecratus '?? Psycho Squad - run like hell '94 Inquisitor - blasphemous accusations demo 1 '92 Pleurisy - my favourite girl '93 Pleurisy - degenerated to a human life '95 Amethist - last flight of the guardian angels '99 Rebellion - demo '99 [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 04-06-2010 21:07] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
mooi signature |
|
quote: vreemd.. had de mail uit je profiel gepakt? Nu dat andere mail adres genomen en nog een poging, wil er wel een aantal hebben. |
|
quote: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |