IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : LD'50 (grindcore NL) Volgende pagina
herrie
Usericon van herrie
Posted 23-08-2009 19:23 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

zo, las in de Aardschok dat mensen van testament o.i.d. een project c.q. band LD'50 noemen... nu waren er al 3 bij mijn weten, te weten LD'50 in Engeland, LD'50 Slovakije en LD'50 uit NL. De laatste = grind-noisecore...

voor een zeer oude website: www.freewebs.com/ld50_grindcore

wat heb je aan gedateerde shit? Niets... toevallig hebben we dit weekeinde 16 nummers opgenomen die op een split-cd met een nog nader "te bepalen" band uitgebracht zullen worden door HRI
( www.myspace.com/herrierecordsinc )

[Dit bericht is gewijzigd door herrie op 23-08-2009 19:25]

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 23-08-2009 19:38 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Go Herrie! Go Herrie!

En LD'50 uit NL is natuurlijk een briljante band!

herrie
Usericon van herrie
Posted 23-08-2009 19:41 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

brilliant in al haar onkunde... hahaha... was echt wel weer tof... nummer luisteren, keertje spelen... "Ah, laten we 'm maar eens opnemen!" en zo ging dat zo'n beetje alle 16 x... hahaha... uiteraard duurde het opnemen van de 666 zanglijnen het langst... hahaha.

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 24-08-2009 16:15 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Heey, jullie ook al aan de reunie!!!!!!!!!!!!!
Moet ook niet veel gekker worden zeg, hoeveel miljoen hebben ze jullie geboden dan?
Ik heb net een bod van 6 miljoen eurie afgewezen voor een Rotator reunie,als in; ik doe het niet voor het geld maar voor de prinsiepus en plezier.Maar goed.....ieder zijn ding(etje) natuurlijk

herrie
Usericon van herrie
Posted 25-08-2009 14:21 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

hehehe... nee, geen reunie... na mijn vertrek bij Iniuria was 't contact met Herr Maulwurf en Zatte Ab wat verwaterd (zonder dat er trammelant was)... sinds dit jaar spreken (en bieren hehehe) we elkaar weer regelmatig en zo ontstond het idee om eens weer met z'n 3en (1999 line up)wat LD'50 nummers op te gaan nemen... de nummers zijn - zeker voor LD'50 begrippen - lekker opgenomen... het was een weekeinde vol met grind, geouwehoer, bier, pizza etc etc... we wilden van de opnames een cd uitbrengen (waarschijnlijk alleen voor ons 3en, hahaha) en aangezien de nummers zo kort bleken te zijn (terwijl we daar vroeger heel anders overdachten , hebben we besloten er een split met Grindbashers van te maken... gewoon, omdat het kan.

ik verwacht verder geen reunie, misschien een eenmalig optreden (wat mensen al een reunie noemen, ik weet het) en puur dan voor de lol.... maar ach, eerst vanavond de rest maar eens inbleren... hehehe.

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-08-2009 17:06 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Ahja, heb gehoord dat het gitaargeluid magistraal was....

En met Grindbashers dus weer voor 2 cd's 1 keer de studio in, mooi werk!

Boeiender

herrie
Usericon van herrie
Posted 28-08-2009 16:08 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

zo, dinsdag alle grunts & screams opnieuw gedaan... 16 nummers binnen 12 minuten... doet me denken aan Chiel Montagne met zijn "Mooi was die tijd...!"cd-compilaties... hehehe...

nark
Usericon van nark
Posted 28-08-2009 20:26 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Hahahaha ben dan benieuwd naar het rezultaeaeaeaeat.
Ik zeg presenteren die hap, kan ik jullie ijndeleik eens live aanschouwen met de bashers ben geloov ik de eenige zwolse maloot die jullie nog steeds niet live heb gezien geloof ik hahahahaha(om dat het kan ja)

herrie
Usericon van herrie
Posted 02-09-2009 21:04 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

momenteel wordt de boel gebastard, gemixt etc... verwacht er niet teveel van hoor... ook tijdens en na onze reunie blijven we een kraakpand-band...

herrie
Usericon van herrie
Posted 02-09-2009 21:43 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

LD50 grindology

LD’50 “What’s happening here? Slaughterhouse nightmare”
A$O “Is there any choice for them?” split-ep 1997

LD’50 “On strike”/ KING CHARLES’HEAD “3 klappers” split-ep 1998

1 LD’50 track on ANIMAL LIBERATION benefit-lp (Awakening
(Records Belgium) 1999

LD’50 “Observed…” / PLAGUE RAGES split-ep 2001

LD’50 “Cruel hidden truth”/ DE BOTSENDE BIPSEN
split-ep 2003.

LD’50 “Iniuria” / ANGRY MINDED “Freakcore inferno”
split-ep 2003

LD’50 “9.3” LP 2005

herrie
Usericon van herrie
Posted 03-10-2009 14:05 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

dit weekeinde definitief de opnames "afgemixed". het is nog onduidelijk hoe we het uit gaan brengen. mogelijk als mcd, mogelijk als split... oid...

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 03-10-2009 19:41 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

In de grindology zal een split beter staan

herrie
Usericon van herrie
Posted 04-10-2009 16:09 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

LD'50 / BURNING HATRED split-cd 2009 ???

Dick Wolkendeck
Bach, Bacher, Bachst
Usericon van Dick Wolkendeck
Posted 04-10-2009 22:16 by Dick Wolkendeck Wijzig reactieProfiel van Dick WolkendeckQuote dit berichthttp://www.seraphique.com

Grind afmixen??? Waarom, in godsnaam, waarom?

Only sick music makes money today - Nietsche.

verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 04-10-2009 23:23 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 4 oktober 2009 22:16 schreef Dick Wolkendeck het volgende:
Grind afmixen??? Waarom, in godsnaam, waarom?

Did you noticed the "" ???????????

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

herrie
Usericon van herrie
Posted 05-10-2009 16:07 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

scherp Verlepte Theedoek, scherp!

herrie
Usericon van herrie
Posted 23-10-2009 15:29 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2009 20:26 schreef nark het volgende:
Hahahaha ben dan benieuwd naar het rezultaeaeaeaeat.
Ik zeg presenteren die hap, kan ik jullie ijndeleik eens live aanschouwen met de bashers ben geloov ik de eenige zwolse maloot die jullie nog steeds niet live heb gezien geloof ik hahahahaha(om dat het kan ja)

noteer 27-12 alvast even in je agenda...

[Dit bericht is gewijzigd door herrie op 23-10-2009 15:30]

herrie
Usericon van herrie
Posted 05-11-2009 16:11 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

27-12 niet... 1 x grind was voldoende voor Bart...

zo, en dan dit weekeinde eindelijk het eindresultaat.

nark
Usericon van nark
Posted 05-11-2009 17:48 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

ben zeeeeeeeeeeer benieuwd

herrie
Usericon van herrie
Posted 15-12-2009 15:31 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

vanaf januari www.ld50.nl met 666 foto's, alle noise en overige crap... voor de liefhebber...

GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 02-05-2010 21:43 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc

13 jaar jonger en ook daar gezeik met mijn "kabel" (kende Kurk toen ook nog niet )

http://www.youtube.com/watch?v=ylpjn0EiGR4

Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 03-05-2010 23:59 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

LD'50, toch een van de meer ondergewaardeerde (Nederlandse) grindcorebands...

Evil Dick

herrie
Usericon van herrie
Posted 04-05-2010 0:10 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

gezien de 200 lp's en de 300 diverse ep's op zolder wel (of gewoon teveel laten persen, ).
persoonlijk was 't wel fantastisch tussen 1997 en 2000 (en deel 2001). maar veel leuke mensen ontmoet, op mooie plekken gespeeld en vooral leuk om anno 2010 nog diverse oude bekenden tegen te komen.

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 04-05-2010 21:46 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2009 15:31 schreef herrie het volgende:
vanaf januari www.ld50.nl met 666 foto's, alle noise en overige crap... voor de liefhebber...
Nog weinig noise en crap te vinden

herrie
Usericon van herrie
Posted 04-05-2010 21:56 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

ach ja... vergane "glorie"...

ErikdePerik
...en ik doe woody woodpecker na.
Usericon van ErikdePerik
Posted 06-05-2010 9:58 by ErikdePerik Wijzig reactieProfiel van ErikdePerikQuote dit bericht

...houdt het nou nooit op

Nee geintje, kom optreden in het Westland met LD'50, lache!

MC Hammer Smashed Face

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com