|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
zo, las in de Aardschok dat mensen van testament o.i.d. een project c.q. band LD'50 noemen... nu waren er al 3 bij mijn weten, te weten LD'50 in Engeland, LD'50 Slovakije en LD'50 uit NL. De laatste = grind-noisecore... voor een zeer oude website: www.freewebs.com/ld50_grindcore wat heb je aan gedateerde shit? Niets... toevallig hebben we dit weekeinde 16 nummers opgenomen die op een split-cd met een nog nader "te bepalen" band uitgebracht zullen worden door HRI ( www.myspace.com/herrierecordsinc ) [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 23-08-2009 19:25] |
|
Go Herrie! Go Herrie! En LD'50 uit NL is natuurlijk een briljante band! |
|
Heey, jullie ook al aan de reunie!!!!!!!!!!!!! Moet ook niet veel gekker worden zeg, hoeveel miljoen hebben ze jullie geboden dan? Ik heb net een bod van 6 miljoen eurie afgewezen voor een Rotator reunie,als in; ik doe het niet voor het geld maar voor de prinsiepus en plezier.Maar goed.....ieder zijn ding(etje) natuurlijk Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
hehehe... nee, geen reunie... na mijn vertrek bij Iniuria was 't contact met Herr Maulwurf en Zatte Ab wat verwaterd (zonder dat er trammelant was)... sinds dit jaar spreken (en bieren hehehe) we elkaar weer regelmatig en zo ontstond het idee om eens weer met z'n 3en (1999 line up)wat LD'50 nummers op te gaan nemen... de nummers zijn - zeker voor LD'50 begrippen - lekker opgenomen... het was een weekeinde vol met grind, geouwehoer, bier, pizza etc etc... we wilden van de opnames een cd uitbrengen (waarschijnlijk alleen voor ons 3en, hahaha) en aangezien de nummers zo kort bleken te zijn (terwijl we daar vroeger heel anders overdachten , hebben we besloten er een split met Grindbashers van te maken... gewoon, omdat het kan. ik verwacht verder geen reunie, misschien een eenmalig optreden (wat mensen al een reunie noemen, ik weet het) en puur dan voor de lol.... maar ach, eerst vanavond de rest maar eens inbleren... hehehe. |
|
Ahja, heb gehoord dat het gitaargeluid magistraal was.... En met Grindbashers dus weer voor 2 cd's 1 keer de studio in, mooi werk! Boeiender |
|
zo, dinsdag alle grunts & screams opnieuw gedaan... 16 nummers binnen 12 minuten... doet me denken aan Chiel Montagne met zijn "Mooi was die tijd...!"cd-compilaties... hehehe... |
|
Hahahaha ben dan benieuwd naar het rezultaeaeaeaeat. Ik zeg presenteren die hap, kan ik jullie ijndeleik eens live aanschouwen met de bashers ben geloov ik de eenige zwolse maloot die jullie nog steeds niet live heb gezien geloof ik hahahahaha(om dat het kan ja) Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
momenteel wordt de boel gebastard, gemixt etc... verwacht er niet teveel van hoor... ook tijdens en na onze reunie blijven we een kraakpand-band... |
|
LD50 grindology LD’50 “What’s happening here? Slaughterhouse nightmare” A$O “Is there any choice for them?” split-ep 1997 LD’50 “On strike”/ KING CHARLES’HEAD “3 klappers” split-ep 1998 1 LD’50 track on ANIMAL LIBERATION benefit-lp (Awakening (Records Belgium) 1999 LD’50 “Observed…” / PLAGUE RAGES split-ep 2001 LD’50 “Cruel hidden truth”/ DE BOTSENDE BIPSEN split-ep 2003. LD’50 “Iniuria” / ANGRY MINDED “Freakcore inferno” split-ep 2003 LD’50 “9.3” LP 2005 |
|
dit weekeinde definitief de opnames "afgemixed". het is nog onduidelijk hoe we het uit gaan brengen. mogelijk als mcd, mogelijk als split... oid... |
|
In de grindology zal een split beter staan |
|
LD'50 / BURNING HATRED split-cd 2009 ??? |
|
Grind afmixen??? Waarom, in godsnaam, waarom? Only sick music makes money today - Nietsche. |
|
quote: Did you noticed the "" ??????????? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
scherp Verlepte Theedoek, scherp! |
|
quote: noteer 27-12 alvast even in je agenda... [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 23-10-2009 15:30] |
|
27-12 niet... 1 x grind was voldoende voor Bart... zo, en dan dit weekeinde eindelijk het eindresultaat. |
|
ben zeeeeeeeeeeer benieuwd Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
vanaf januari www.ld50.nl met 666 foto's, alle noise en overige crap... voor de liefhebber... |
|
13 jaar jonger en ook daar gezeik met mijn "kabel" (kende Kurk toen ook nog niet ) http://www.youtube.com/watch?v=ylpjn0EiGR4 |
|
LD'50, toch een van de meer ondergewaardeerde (Nederlandse) grindcorebands... Evil Dick |
|
gezien de 200 lp's en de 300 diverse ep's op zolder wel (of gewoon teveel laten persen, ). persoonlijk was 't wel fantastisch tussen 1997 en 2000 (en deel 2001). maar veel leuke mensen ontmoet, op mooie plekken gespeeld en vooral leuk om anno 2010 nog diverse oude bekenden tegen te komen. |
|
quote:Nog weinig noise en crap te vinden |
|
ach ja... vergane "glorie"... |
|
...houdt het nou nooit op Nee geintje, kom optreden in het Westland met LD'50, lache! MC Hammer Smashed Face |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |