|
Auteur: |
|
|
was SoD niet uit elkaar? 11.45: restate my assumptions |
|
daarom weet ik ook niet zeker of die doorgaan enne.. komt d'r nog iemand? |
|
Alleen een andere toetsenist toch? |
|
ik gloof dat de zangeres, bassist en een gitarist door willen gaan, de rest is weg... WIE GAAT ER !!!!!! |
|
Hell.. fuckin' hell.. I'm drunk... hell .. life sucks... this is reality.. reality sucks.. this is hell |
|
SOD: ja.. chaos... gitarist en zangeres en keyboarddude pleite.. rest gaat door.. nieuwe zangeres enzo.. |
|
eh... ..... u komt? |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 01-04-2002 12:14] |
|
Eh.. denk het niet.. Heb al vrij veel concerten deze tijd (gisteren festival in Arnhem, vandaag No Mercy, volgende week God Dethroned & Callenish Circle, paar weken later ZM festival en daarna is het al weer bijna zomer.. |
|
alleen deezer is gratizzz |
|
Ja.. ik zou ze ook wel willen zien, maar het is meer tijdgebrek.. zit in en om een verhuizing enzo |
|
ok, sgoed joh... ( I'll buy you a drink ) |
|
cerberus is leuk.. SOD is kut.. ik ga niet. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
SoD is kut, Rest gaat Mwoah. Ik ga niet. Dit slaat nergens op. |
|
Heeft Cerberus niet ooit een zanger gehad die Sander heette? De zanger van mijn ouwe bandje Nemesis heeft namelijk in een bandje dat Cerberus heet gezongen... |
|
serenade of darkness. bleeegh. **pow-pow*** wat was dat? bullets in the back! kwade hoofden. doet u de broek maar uit! |
|
Ik ga uiteraard niet. |
|
troost U, Serenade komt niet rest gaat alst goed is gewoon door.. |
|
ik ken wel een cerberus uit chili... of was et nou mexico... nej chili geloof ik... ach boeie... Je moeder. |
Index / Concerten |