|
Auteur: |
|
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Geen idee, daar liep ik altijd bij weg. Je moeder. |
|
Brutal Truth op Party San dit jaar... Ongekend slecht! Ik kreeg echt plaatsvervangend zelfmedelijden met die drummer |
|
Dan ben je offtopic! Je moeder. |
|
BAN! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:+1 + Inactive Messiah Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Biohazard in 2001 op Wâldrock.... volgens mij waren ze zo dronken dat ze niet meer wisten wat ze aan het spelen waren :') en nadat het publiek ze massaal begon uit te jouwen barste de zanger in tranen uit en schreeuwde "waarom doen jullie me dit aan? " Echt heel erg zielig... |
|
Was dat geen deftones? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: OFFTOPIC! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ALLEMAAL BAN! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Van horen zeggen...van horen zeggen... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Jah, je hebt helemaal gelijk... daarom is het me ook niet goed bijgebleven |
|
Ik hoorde het ook dat ik plaatsvervangend zelfmedelijden zou hebben gekregen, was zelf uiteraard te dronken |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ook al daar? Is ook in Leeuwarden, Gloppe eens gebeurt, toen iemand "you suck!" riep. |
|
quote: Alleen de zanger was dronken, en dat was Patton's schuld, hehehe. |
|
Hij riep voornamelijk dingen als: yeah throw sand at me! En hij stond met zn blote leuter tussen zn benen op t podium. metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
quote: Met z'n blote leuter onder z'n oksel was spectaculairder geweest inderdaad. Bareuh... |
|
quote: Wat een naam ook. |
|
[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Index / Concerten |