IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Mindview gaat digitaal Vorige pagina | Volgende pagina
mindviewchief
Usericon van mindviewchief
Posted 09-02-2010 17:40 by mindviewchief Wijzig reactieProfiel van mindviewchiefQuote dit berichthttp://www.mindview.be

quote:
Op 9 februari 2010 17:16 schreef Onweerwolf het volgende:
Mja, een blad digitaal maken maar er dan wel als blad uit laten zien werkt niet echt voor mij. Bovendien is hun website/mijn pc te langzaam om fatsoenlijk te bladeren.

Ik vind het jammer, vroeger las ik de mindview wanneer ik hem tegenkwam maar digitaal hoeft het voor mij niet. Dan liever iets als Lords of Metal, dat heeft tenminste ook een digi-waardige interface.


je kan natuurlijk ook in de sectie Mindview digitaal de PDF-versie downloaden: dat leest en bladert makkelijker..... De brochure zelf moet je eerder zien als een mogelijkheid om te kijken wat er in staat en dan kan je aan de hand daarvan besluiten of je de uitgave download of niet..... zoiets als eerst een tijdschrift effe doorbladeren in de winkel en dan beslissen of je het al dan niet koopt....

[Dit bericht is gewijzigd door mindviewchief op 09-02-2010 17:41]


mindviewchief
Usericon van mindviewchief
Posted 14-02-2010 16:41 by mindviewchief Wijzig reactieProfiel van mindviewchiefQuote dit berichthttp://www.mindview.be

Mindview 185 staat online met daarin interviews met Eluveitie, Slayer, Jon Oliva's Pain, Rotting Christ, Airbourne & Shining.
Lees het allemaal op www.mindview.be


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 14-02-2010 17:50 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 9 februari 2010 17:40 schreef mindviewchief het volgende:
je kan natuurlijk ook in de sectie Mindview digitaal de PDF-versie downloaden: dat leest en bladert makkelijker..... De brochure zelf moet je eerder zien als een mogelijkheid om te kijken wat er in staat en dan kan je aan de hand daarvan besluiten of je de uitgave download of niet..... zoiets als eerst een tijdschrift effe doorbladeren in de winkel en dan beslissen of je het al dan niet koopt....


Leuk allemaal, maar dat neemt nog steeds niet weg dat het Mindview-format zoals 'ie nu is tussen wal en schip valt. Maakt gewoon de keuze tussen een website en een tijdschrift, dit slaat nergens op. Meerdere malen uit muzikale interesse naar de website gesurft, maar ik ben er binnen een minuuut weggejaagd.

Maak alsjeblieft gewoon de keuze tussen een website of een tijdschrift.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


mindviewchief
Usericon van mindviewchief
Posted 14-02-2010 17:56 by mindviewchief Wijzig reactieProfiel van mindviewchiefQuote dit berichthttp://www.mindview.be

quote:
Op 14 februari 2010 17:50 schreef Y Draig Goch het volgende:
Leuk allemaal, maar dat neemt nog steeds niet weg dat het Mindview-format zoals 'ie nu is tussen wal en schip valt. Maakt gewoon de keuze tussen een website en een tijdschrift, dit slaat nergens op. Meerdere malen uit muzikale interesse naar de website gesurft, maar ik ben er binnen een minuuut weggejaagd.

Maak alsjeblieft gewoon de keuze tussen een website of een tijdschrift.


je kan ook gewoon naar het archief gaan hé, daar komt alles gewoon in website vorm te staan....


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-02-2010 18:00 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Je snapt echt niet hoe het werkt he?
Mensen willen gewoon gelijk kunnen lezen en niet zichzelf rot moeten zoeken naar een stukje leesvoer.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-02-2010 18:07 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Jij = mensen? Of kan het ook zijn dat er mensen zijn die geen probleem hebben met Mindview in zijn huidige vorm?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-02-2010 18:08 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2010 18:07 schreef XXL het volgende:
Jij = mensen? Of kan het ook zijn dat er mensen zijn die geen probleem hebben met Mindview in zijn huidige vorm?


Uit de reacties hier ben ik in ieder geval niet de 1ste die iets over de layout roept.



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-02-2010 18:10 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2010 17:50 schreef Y Draig Goch het volgende:
Maak alsjeblieft gewoon de keuze tussen een website of een tijdschrift.


Die keus hebben ze toch gemaakt? Een website die eens niet de zelfde lay-out heeft dan die ontelbare e-zines.

+ in tegenstelling tot andere e-zines is het hier op eenvoudige wijze mogelijk om de verschillende nummers te bewaren


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 14-02-2010 21:59 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Leg eens uit dat ze die keuze gemaakt hebben dan. Hebben ze een speciale XXL-website?


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-02-2010 8:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2010 18:10 schreef XXL het volgende:
+ in tegenstelling tot andere e-zines is het hier op eenvoudige wijze mogelijk om de verschillende nummers te bewaren
Een normaal e-zine werkt niet met nummers XXL .. die werken namelijk continu.


mindviewchief
Usericon van mindviewchief
Posted 15-02-2010 12:04 by mindviewchief Wijzig reactieProfiel van mindviewchiefQuote dit berichthttp://www.mindview.be

quote:
Op 15 februari 2010 8:47 schreef Jenje het volgende:
Een normaal e-zine werkt niet met nummers XXL .. die werken namelijk continu.


Wij zijn dan ook geen normaal e-zine...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-02-2010 12:05 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2010 12:04 schreef mindviewchief het volgende:
Wij zijn dan ook geen normaal e-zine...


Precies, een normale e-zine is wel overzichtelijk...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-02-2010 12:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2010 12:04 schreef mindviewchief het volgende:
Wij zijn dan ook geen normaal e-zine...
Klopt, die spammen niet elke week dat ze weer een stukje af hebben.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 15-02-2010 13:07 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Nou nou nou, LOM had er ook een handje van..


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-02-2010 16:52 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

En daar komt de aap uit de mouw.

Als andere zines dan ZM hier nieuwtjes posten heet dat spam.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 15-02-2010 17:08 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Beantwoord nou maar mijn vraag in plaats van raar te lopen wijzen.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-02-2010 17:28 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2010 18:10 schreef XXL het volgende:
Die keus hebben ze toch gemaakt? Een website die eens niet de zelfde lay-out heeft dan die ontelbare e-zines.


Wat snap je daar niet aan?

Het is een e-zine en ze hebben er voor gekozen om niet het standaard 'menu aan de linkerkant en wat kutten met frames of whatever om de content in weer te geven' te hanteren.


quote:
+ in tegenstelling tot andere e-zines is het hier op eenvoudige wijze mogelijk om de verschillende nummers te bewaren


OK, ik heb hierboven gelezen dat een website volgens de geldende regels (liefst) dagelijks moet worden ge-update en niet maandelijks.

Blijkbaar denken ZM en ik hier niet het zelfde over of ik ben me niet bewust van de regels met betrekking tot het onderhouden en updaten van een e-zine.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


mindviewchief
Usericon van mindviewchief
Posted 15-02-2010 17:31 by mindviewchief Wijzig reactieProfiel van mindviewchiefQuote dit berichthttp://www.mindview.be

quote:
Op 14 februari 2010 21:59 schreef Y Draig Goch het volgende:
Leg eens uit dat ze die keuze gemaakt hebben dan. Hebben ze een speciale XXL-website?


Uitleggen? daar valt niet veel uit te leggen. Het is een keuze die we gemaakt hebben toen we besloten om niet meer te drukken....
Het hele concept is vernieuwend en toekomstgericht. Wees maar zeker dat dit concept in de toekomst een opmars zal maken in de media.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-02-2010 17:37 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Edit: Laat ook maar.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 15-02-2010 17:57]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


WMP
Usericon van WMP
Posted 15-02-2010 18:15 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2010 17:31 schreef mindviewchief het volgende:
Het hele concept is vernieuwend en toekomstgericht. Wees maar zeker dat dit concept in de toekomst een opmars zal maken in de media.



Een magazine digitaal weergeven als ware het een fysiek exemplaar vernieuwend? Er zijn heel veel magazines je voorgegaan en stuk voor stuk zijn ze weer teruggekeerd naar een conventionele opmaak. De enkelen die wel stug bleven volhouden dat dit de beste opmaak is (want 'vernieuwend en innovatief'), bestaan niet meer.
Tien jaar geleden werd deze vorm al als 'vernieuwend' omschreven, maar net als de 'page curl' is het nooit wat geworden.

[edit]Oh wacht, die page curl effect gebruik je ook daadwerkelijk. Zeer vernieuwend inderdaad...

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 15-02-2010 18:20]


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 15-02-2010 19:40 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Misschien is het wel mega-vet op de iPad.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-02-2010 19:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2010 18:15 schreef WMP het volgende:

Een magazine digitaal weergeven als ware het een fysiek exemplaar vernieuwend? Er zijn heel veel magazines je voorgegaan en stuk voor stuk zijn ze weer teruggekeerd naar een conventionele opmaak. De enkelen die wel stug bleven volhouden dat dit de beste opmaak is (want 'vernieuwend en innovatief'), bestaan niet meer.
Tien jaar geleden werd deze vorm al als 'vernieuwend' omschreven, maar net als de 'page curl' is het nooit wat geworden.

[edit]Oh wacht, die page curl effect gebruik je ook daadwerkelijk. Zeer vernieuwend inderdaad...
Hey, de Gamma, Praxis en Karwei doen het ook!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-02-2010 20:02 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2010 19:56 schreef Jenje het volgende:
Hey, de Gamma, Praxis en Karwei doen het ook!


Je vergeet Kwantum en Leen Bakker


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-02-2010 20:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2010 20:02 schreef Staalman het volgende:
Je vergeet Kwantum en Leen Bakker
Kijk ik zelden, maar ook die zijn het toppunt van vernieuwing



TOCH?


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-02-2010 20:05 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Koplopers in de vernieuwing...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen