|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Leuk dat je nu post nu het al vol zit.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Lijkt me leuk. Bier, vreten en metal. |
|
quote: klinkt goed idd. |
|
gaaf plan. bbq + winter = |
|
quote:they call it 'Life' Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
waar wordt het gehouden? maar idd goed idee |
|
morgen bij mij thuis Björns Sate party III christenen op de BBQ woohoo |
|
is het elke keer ergens anders of steeds op een bepaalde locatie of in de zelfde regio? zie ook boven [Dit bericht is gewijzigd door Airwolf op 22-08-2002 18:28] "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: lol |
|
Morgen is het dus zover muhahaha altijd feest hahahaha Maar zou vooral een keer lachen zijn als we wat meer ZM mensen erbij zouden kunnen betrekken |
|
quote: Het wordt dan de eerste winter bbq. Die had eigenlijk al vorig jaar plaats moeten vinden. Maar ik had geen kolen meer. Dus ik heb overal zitten te vragen om kolen maar tevergeefs. Als het dit jaar sneeuwt steekt Bonnie de fik in de bbq. . Het wordt altijd bij mij thuis gehouden (beetje krap), maar ik heb ook nog een parkeerplaats achter mij. Dus als er veel mensen willen komen dan proppen we die ook vol |
|
quote: quote: Tja, bij Bonnie is het al snel vol Dus bij deze: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 22-08-2002 19:22] |
|
Ik heb net 2 kg kipfilet gehaald. vraag me af wat ik op IV moet gaan halen |
|
cool eetpartijtjes zijn altijd gaaf Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Moet je dan een kuub kip halen muhahahaha |
|
Bonnie's sate party's zijn altijd De vorige bij mij was ook niet verkeerd overigens |
|
o ja, misschien erg laat maar hier is ie de flyer |
|
Ligt er natuurlijk wel een beetje aan waar die schransfeestjes gehouden worden. Ik moet uit het hoge Noorden komen en als ik niemand kan versieren op het feestje ben ik niet verzekerd van een degelijk nest om in te slapen.... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
strak plan als het op tijd bekent wordt gemaakt kan ik mischien ook wel komen. bbq in de winter is ook wel gezellig gewoon een beetje meer drinken dan voel je de kou ook niet meer. |
|
Moeten we ff op tijd fixen allemaal, Bonnie. Kunnen we ook wat slaapplekker regelen Vanavond is het zover!! MAKAN!! |
|
Yeah, nog 1 uur en dan is het zover. Ik heb er echt zin in :-) Moeten we idd. IV goed gaan regelen |
|
En dat was me een feestje.... Op naar Party IV !! |
|
Yup was weer gezellie ja |
|
bedankt iedereen voor de onsterfelijke eet en zuipavond |
|
quote: I beg to differ. Dats kewl! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |