|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Vrijdag 11 en zaterdag 12 september 2009 Waakade, Tiel www.appelpop.nl KANE MILOW GOLDEN EARRING NOVASTAR DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG ROWWEN HÈZE VANVELZEN ALAIN CLARK KYTEMAN'S HIPHOP ORKEST BABYLON CIRCUS MARIKE JAGER MISS MONTREAL DRIVE LIKE MARIA STEREO HEIDEROOSJES EPICA THE DEATH LETTERS DEWOLFF KELLY'S HEELS BRUISE NEW SOUND SISTIM THE RIGHTEOUS & THE BAD THE DEAF BARBARELLA COOL ICE CRUSH KILLERS UNLOCKED MEMORIES Programma vrijdag: http://www.appelpop.nl/?page=programma#vrijdag Programma zaterdag: http://www.appelpop.nl/?page=programma#zaterdag Entree is gratis! Waarschijnlijk aanwezig op de zaterdag! |
|
De Jeugd van tegenwoordig om 13:00 al? Je moeder. |
|
Misschien met mijn broedertje even kijken alhier |
|
Ik misschien ook wel |
|
Gezellig |
|
quote:Ik heb zaterdagavond alleen wel een verjaardag en vrijdagavond moet ik plaatjes draaien in Dynamo op de Grindnight dus dat wordt dan enkel zaterdag overdag... Eens even de timetable bekijken.. |
|
quote: Clinder is pas twee weken later... |
|
Hier hetzelfde. Vrijdagavond kan ik niet, en zaterdagavond ook druk. Maar 't is altijd leuk/sfeervol festivalletje en m'n broertje vindt het geweldig. |
|
quote:Ik moet zaterdagochtend ook nog hardlopen dus ik kan denk ik 3 bands meepikken: Drive Like Maria, Van Velzen en DeWolf. Zijn er toch 3 die ik wel op mijn lijstje had staan om nog eens te zien.. Ik denk er nog even over na |
|
quote: Ik weet het. Maar ik heb wat problemen met salarisuitkering, dus ik kan nu wel van alles en nog wat gaan inplannen (Elsrock en Occultfest ook nog), maar op een gegeven moment kom ik dan zonder geld te zitten. En ja, gratis festivals kosten ook geld. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Zaterdagmiddag en avond denk ik/hopelijk wel aanwezig. |
|
Ik hoorde vorig jaar niet al te goede verhalen over de camping. Dat word 'm dit jaar iig niet "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote:'s avonds een ander snabbel elders wellicht? |
|
helaas afwezig...zaterdag werken in Het Podium met Dio als hoofdact |
|
De zaterdag is met Golden Earring, Rowwen Hèze, de Heideroosjes en Epica best leuk. Wel aanwezig dus. |
|
Volgens mij ben ik dat weekend alleen thuis ivm vriendinnenuitstapje van vrouw xxl dus wie weet. Goed dat Rowwen Hèze afsluit. Kan ik mooi aan het en op tijd de trein terugpakken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Met broertje rond 1 uur aanwezig, die wil vooral de Heideroosjes zien. Hij vroeg wel: "Komt er ook een metalband?" Opvoeden die hap |
|
Barbarella met hun hit 'cheer you up' ? |
|
Aanwezig, in de loop van de middag. |
|
Vond het wel leuk gister. Gezien: Drive Like Maria, Heideroosjes (lekker meegeblerd met de oude nummers), The Deaf, stukje van Dewolf, Kelly's Heels, Bruise, Golden Earring en Rowwen Heze (eindelijk eens gezien!). Vond het best wel druk en jammer dat ze maar weinig wc's hadden. Voor de rest een leuk festival |
|
Geweldig festival geweest. Aangenaam om weer eens 'muziek' te horen, als je aan die amateuristische ragherriebandjes zonder dynamiek of showelement gewend begint te raken. Mooi weer, maar een paar bands gezien (The Deaf was misschien wel mijn favoriet, deels door de uiterst schone bassiste, Heideroosjes en Epica), maar uitstekend genoten. Milow, Alain Clark en Golden Earring van een afstandje meegemaakt, was ook niks te klagen. Volgend jaar gewoon weer. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Ik heb eigenlijk alleen maar gisteravond in die tent gestaan, dus ik heb alleen maar Golden Earring en Rowwen Heze gezien. Allebei nog nooit gezien en allebei tof. Uiteraard was het verder ook erg gezellig. Misschien volgend jaar de hele dag. |
|
Blijft een leuk festivalletje! Alleen was het dit jaar echt véél drukker dan voorgaande jaren, of lag dat aan mij? Stukje The Deaf (lang niet slecht), Drive Like Maria (waarom al dat bijna letterlijke gejat van andere bands?), Heideroosjes(leuk, ze hadden er zin in, sfeer zat er goed in), Epica (klonk ook wel aardig). Toen een uur zoeken naar een vriendje van m'n broertje op wie ik moest passen, en het was wel weer mooi geweest. Volgend jaar zonder kleine jochies, maar het blijft een leuk festival |
|
Was wel drukker dan vorig jaar ook. Vond dat nieuwe grote podium wel erg mooi. In combinatie met het weer dan. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Ja dat zeker! Was een leuk podium, maar met regen lijkt me dat dan wel weer een enorme flop.. Maar goed, dan maar paraplu stands, met paraplu's voor 1 bonnetje? (I.p.v die gekke gitaren) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |