IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Satyricon + Shining + Negura Bunget + Dark Fortress - European tour 2009 Vorige pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 01-09-2009 10:30 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik vind zowel de laatste mini van NB als de latere platen van Satyricon geweldig. Kortom: geniale line-up!

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 01-09-2009 10:30]

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 01-09-2009 13:09 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Satyricon is live gewoon gaaf, naar Shining en Dark Fortress ben ik erg benieuwd en Negura Bunget zal wel beter tot z'n recht komen in een zaal dan bv op Graspop toen het 30 graden was.

Faustian Spirit of the Earth

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 01-09-2009 13:27 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Had ik al gezegd dat ik er ook heen ga?

Ik bedoel, kom op! Vijf minuten bussen, 10 minuten treinen en dan zo'n line-up laat ik niet schieten. (Wanhopige mensen die dus nog een slaapplek zoeken kunnen dus nog als het niet anders kan bij mij terecht)

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 01-09-2009 13:29]

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 07-11-2009 10:29 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Negura Bunget heeft afgezegd voor deze tour. Ze worden vervangen door Posthum (wie kent ze niet).

cataclysm child
Posted 07-11-2009 12:08 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Jammer, maar desondanks nog altijd een heersaffiche

cataclysm child
Posted 03-12-2009 13:14 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Gisteren in Hof Ter Lo geweest

Posthum niet gezien, maar blijkbaar niet al te veel gemist aan de commentaren te horen.

Dark Fortress was maar matig, vooral door die 'nieuwe' zanger... kan me helemaal niet overtuigen.

Shining was in orde, vooral door Kvarforth uiteraard die weer zijn bizarre zelf was.

Maar Satyricon was uiteraard weer de band van de avond. Opvallend hoe goed die nieuwere nummers live klinken in vergelijking met op plaat. Zeer, zeer geslaagd optreden.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com