|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Driewerf hoera voor God! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Nice Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Heil Hitl... ehhh Heil paul! Bruce Banner |
|
quote:Heil Hildebrand? |
|
Hitlebrand. Bruce Banner |
|
Het werkt niet onder google chrome We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:Wat niet? |
|
Had je niet direct dat punt dat WhiteRider laatst aanbracht mee kunnen nemen? quote: |
|
We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Wat hij zegt. :-) |
|
quote: Alleen de middelste kolom met de links naar de nieuwsartikelen verplaatst steeds naar boven of onder wanneer het interviewblok roteert. Dat leest iets ongemakkelijker, maar het is geen groot probleem. |
|
Ik zal er eens naar kijken ... |
|
quote:Er staat duidelijk bij het loginvinkje dat dat gebeurt. Je kan er voor kiezen het niet te doen. |
|
quote:Probeer even goed te reloaden/refreshen want bij mij ziet het er prima uit in chrome. |
|
Na een ctrl-f5 ziet 'ie er idd goed uit. Nice work! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik kan mezelf niet meer uitloggen met firefox.. |
|
quote:Lees het eerste bericht van het topic nog eens. |
|
Ik kan een ander niet meer uitloggen met Windows Explorer. |
|
quote: |
|
Als ik met mijn Firefox naar http://www.zwaremetalen.com/concerten.php ga, dan komt de lijst met concertverslagen niet overeen met wat er zou moeten zijn, gelet op wat er links in beeld staat. Screenshot: http://i30.tinypic.com/2uswetf.png Ook na een CTRL + F5 gebeurde er weinig. Ligt het aan mij, of ben ik toch niet de enige met dit 'probleem'? |
|
De festival reviews staan daar niet tussen. Maar dat is niet echt logisch. Ik heb het aangepast. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 29-08-2009 19:51] |
|
foutje [Dit bericht is gewijzigd door faceless op 01-09-2009 22:55] |
|
Nu nog eens een grafische update. Al is het alleen de header, of vindt iedereen hier die 1995 look wel goaf? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Ach de site ziet er nog gaaf uit op m'n 286 |
|
Ik ben niet zo'n grafisch wonder. Ik ben al lang blij dat ik het zo heb kunnen krijgen. Ik heb nog nooit iemand gevonden die er echt tijd aan wilde besteden. Vaak genoeg een aanbod gehad maar de motivatie bij de ontwerper om echt iets te doen ebt al weg op het moment dat ik een paar eisen stel aan het ontwerp. Maar goed, mocht iemand zich geroepen voelen dan sta ik er open voor. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Administration | Volgende pagina |