IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : De Rots ANtwerpen
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-08-2009 20:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Woon je in de buurt van antwerpen en hou je van metal, bier en vrouwen dan moet je maar eens langs komen. We hebben vele startende bands die langskomen maar ook grote namen, zoals Brutal Polka, Joe Stump en Ad Hominem.

signature

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-08-2009 22:04 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-08-2009 22:09 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Vermoedelijk wordt het zo in Antwerpen al gauw handwerpen.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-08-2009 1:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

tja, men vroeg mij dit te posten

signature

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-08-2009 10:36 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Heb mooie herinneringen aan een optreden in deze toko. We hadden de bus van Vikingblood geleend, en die kreeg een kusje van een tram terwijl we onze backline aan het uitladen waren.

Ook was 1 plastic krat met onze merchandise in de fik gevlogen doordat iemand deze op een spot op het podiumpje neer had gezet.

Ze serveren dodelijke cocktails trouwens. Ik was na 1 Slayer-cocktail al compleet kachel

Jan-Willem
Duister Heerschap
Usericon van Jan-Willem
Posted 30-08-2009 14:49 by Jan-Willem Wijzig reactieProfiel van Jan-WillemQuote dit bericht

Ja mooie herinneringen heb ik zeker aan die tent vooral omdat ze het gehele optreden met decibel meters liepen te zwaaien dat we te hard speelde

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com