IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Aurora Infernalis Festival part II - Sat 24 + Zon 25 oct 2009 Willemeen Vorige pagina
Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 22-10-2009 19:41 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

We zijn er in ieder geval, half flesje BB achter de kiezen.

galspuug
Usericon van galspuug
Posted 22-10-2009 20:45 by galspuug Wijzig reactieProfiel van galspuugQuote dit bericht

Hoe zit het met kroegen zondag overdag?

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 22-10-2009 20:46 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Die zijn al redelijk vroeg open..

maar je kan natuurlijk ook gewoon drank inslaan bij de Albert Heijn supermakrt bij de Musis en dan in Sonsbeek park zitten :D

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Lotte.
Usericon van Lotte.
Posted 24-10-2009 0:29 by Lotte. Wijzig reactieProfiel van Lotte.Quote dit bericht

Hopelijk de zaterdag aanwezig, al is het alleen maar voor Urfaust.

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 24-10-2009 0:56 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Net drie tickets uitgeprint, autotje gehuurd, morgen nog even Beerenburg inslaan, komt 't allemaal goed.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-10-2009 11:42 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2009 19:13 schreef irritante klootzak het volgende:
Café de Beugel is een relaxte tent: beugels voor € 3,30 en dat is een nette prijs is Arnhem....

De nachtcafé's is Arnhem zijn echt af te raden... je kan tot een uur of 4 tegen tienermeisjes aanschurken in de Move! Of lekker kansloos hangen in Streetcafé

Bong Ra speelt in de Luxor, dat feest gaat tot een uurtje of 5 door denk ik, en zit 20 meter bij de Willemeen vandaan..

Denk dat De Beugel een goede optie is Deathwish! (ze draaien er W.A.S.P. en je kunt er Beugels drinken, een zeer goede afterparty combi lijkt me zo)

In de stage is er een feestje vanavpond. De poster lijkt op een gothic new wave gebeuren, maar heb gehoord dat het geen lieve gothic is maar meer rauwe wave punk achtige schiznit.

galspuug
Usericon van galspuug
Posted 24-10-2009 14:50 by galspuug Wijzig reactieProfiel van galspuugQuote dit bericht

Protocol Novikov, leuk. Jammer dat ik rond die tijd ergens anders ben. Misschien is de afterparty nog wat.

Hop. 't Bed uit en op de trein naar 't Oosten. Moet goed komen vandaag.

mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 25-10-2009 9:52 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

Het was weer een geslaagde avond. Alle bands had ik nog niet eerder live gezien, dus dan is het altijd even afwachten wat het wordt.

Ik vond Geist niet echt bijzonder. Verdunkeln was erg lekker. Het was jammer dat Sear bliss in het begin nogal te kampen had met een rommelig geluid waardoor diverse aspecten die de muziek zo gaaf maken niet echt uit de verf kwamen. Toch wel heel erg genoten van de band.

Urfaust was een positieve verrassing, al kon het me niet een heel uur boeien.

Troll was heerlijk, Nagash was ook erg energiek en enthousiast. Helaas was ik te gaar, en ben wat eerder vertrokken!

Het was een geslaagd feestje in ieder geval!

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 25-10-2009 10:04 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Leuk concert inderdaad. Hoogtepunten waren (voor mij dan) Verdunkeln en zeker Urfaust. Sear Bliss vond ik niet echt boeiend.

I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 25-10-2009 11:43 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

De foto's van dag 1 staan online op www.metalshots.com

jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 25-10-2009 12:00 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht

Urfaust was geniaal

Never have so many sacrificed so much for so few

Northward
Usericon van Northward
Posted 26-10-2009 16:18 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Zeker - evenals Verdunkeln en Aura Noir. Altar of Plagues vond ik ook tof. Angantyr best aardig, behalve het geluid, Sear Bliss helaas tegenvallend. Met Naxzul en Troll kon ik niet veel. Geist helaas gemist.

Besatt
Usericon van Besatt
Posted 26-10-2009 18:52 by Besatt Wijzig reactieProfiel van BesattQuote dit bericht

Super gaaf feestje! Verdunkeln & Urfaust waren voor mij de hoogtepunten. Al was Aura Noir ook echt gaaf.

Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 26-10-2009 19:42 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Geist was goed en Verdunkeln beter. Maar echt genoten heb ik van Altar Of Plagues. Eerste keer dat ik zoiets meemaak live.

De rest hoefde van mij niet zo, Urfaust is dan wel aardig, maar niet voor een uur. We zijn nog even naar The Stage geweest voor wat Neo-Folk/Wave tijdens Sear Bliss, daarvan hoorde ik dat het niet zo fantastisch was dus dat kwam goed uit. Daardoor ook nog wat Urfaust gemist.

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 26-10-2009 22:26 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

De foto's van dag 2 staan online op www.metalshots.com

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-10-2009 22:29 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Haha nice. Vette tattoo ook, die rechter, hoe kom je erop haha.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-10-2009 18:41 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Angantyr was erg gaaf en Aura Noir was nekbrekened gaaf. Alleen het geluid stond veel en veel te hard.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 27-10-2009 22:16 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Godver de godver AURA NOIR
Kheb nu nog last van mijn nek

Lament
Usericon van Lament
Posted 27-10-2009 22:28 by Lament Wijzig reactieProfiel van LamentQuote dit bericht

En ik van m'n oren Heb wel erg genoten, Verdunkeln, Urfaust, Angantyr, Nazxul en Aura Noir waren allen onmetelijk gaaf.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-10-2009 23:57 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

En ik van m'n nek én m'n oren hahahaha

En wat fotookes...

UGH !!!

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 28-10-2009 19:19 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2009 23:57 schreef Hub de Gallier het volgende:

UGH !!!

Zoek de verschillen!

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 05-11-2009 19:40 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

R.
Usericon van R.
Posted 05-11-2009 23:56 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Reinier, check je mail ivm het funus optreed aanbod.

Grr.
Robin

R.
Usericon van R.
Posted 05-11-2009 23:57 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2009 22:29 schreef M. het volgende:

Haha nice. Vette tattoo ook, die rechter, hoe kom je erop haha.

Je nieuwe tattoo is gaaf, mayo

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 06-11-2009 0:00 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

:')!!

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com