|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
We zijn er in ieder geval, half flesje BB achter de kiezen. |
|
Hoe zit het met kroegen zondag overdag? |
|
Hopelijk de zaterdag aanwezig, al is het alleen maar voor Urfaust. |
|
Net drie tickets uitgeprint, autotje gehuurd, morgen nog even Beerenburg inslaan, komt 't allemaal goed. |
|
quote: In de stage is er een feestje vanavpond. De poster lijkt op een gothic new wave gebeuren, maar heb gehoord dat het geen lieve gothic is maar meer rauwe wave punk achtige schiznit. |
|
Protocol Novikov, leuk. Jammer dat ik rond die tijd ergens anders ben. Misschien is de afterparty nog wat. Hop. 't Bed uit en op de trein naar 't Oosten. Moet goed komen vandaag. |
|
Het was weer een geslaagde avond. Alle bands had ik nog niet eerder live gezien, dus dan is het altijd even afwachten wat het wordt. Ik vond Geist niet echt bijzonder. Verdunkeln was erg lekker. Het was jammer dat Sear bliss in het begin nogal te kampen had met een rommelig geluid waardoor diverse aspecten die de muziek zo gaaf maken niet echt uit de verf kwamen. Toch wel heel erg genoten van de band. Urfaust was een positieve verrassing, al kon het me niet een heel uur boeien. Troll was heerlijk, Nagash was ook erg energiek en enthousiast. Helaas was ik te gaar, en ben wat eerder vertrokken! Het was een geslaagd feestje in ieder geval! |
|
Leuk concert inderdaad. Hoogtepunten waren (voor mij dan) Verdunkeln en zeker Urfaust. Sear Bliss vond ik niet echt boeiend. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
|
|
Urfaust was geniaal Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Zeker - evenals Verdunkeln en Aura Noir. Altar of Plagues vond ik ook tof. Angantyr best aardig, behalve het geluid, Sear Bliss helaas tegenvallend. Met Naxzul en Troll kon ik niet veel. Geist helaas gemist. |
|
Super gaaf feestje! Verdunkeln & Urfaust waren voor mij de hoogtepunten. Al was Aura Noir ook echt gaaf. |
|
Geist was goed en Verdunkeln beter. Maar echt genoten heb ik van Altar Of Plagues. Eerste keer dat ik zoiets meemaak live. De rest hoefde van mij niet zo, Urfaust is dan wel aardig, maar niet voor een uur. We zijn nog even naar The Stage geweest voor wat Neo-Folk/Wave tijdens Sear Bliss, daarvan hoorde ik dat het niet zo fantastisch was dus dat kwam goed uit. Daardoor ook nog wat Urfaust gemist. |
|
|
|
Haha nice. Vette tattoo ook, die rechter, hoe kom je erop haha. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Angantyr was erg gaaf en Aura Noir was nekbrekened gaaf. Alleen het geluid stond veel en veel te hard. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Godver de godver AURA NOIR Kheb nu nog last van mijn nek |
|
En ik van m'n oren Heb wel erg genoten, Verdunkeln, Urfaust, Angantyr, Nazxul en Aura Noir waren allen onmetelijk gaaf. |
|
En ik van m'n nek én m'n oren hahahaha En wat fotookes... UGH !!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Zoek de verschillen! |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Reinier, check je mail ivm het funus optreed aanbod. Grr. Robin |
|
quote: Je nieuwe tattoo is gaaf, mayo |
|
:')!! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |