|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Omhoog dan maar. En ik heb de flyer gisteren even in mekaar geknutseld: Entree: 6 euro Ben je jonger dan twintig, dan kun je bij het laten zien van je identiteitsbewijs gratis naar binnen (we zijn immers een jongerencentrum)! Wordt een mooi feestje |
|
Wordt feest! |
|
Wie weet, vrij dichtbij en lijkt me wel gezellig om daar eens heen te gaan. Even checken of ik dan nog niks heb staan . |
|
Zou gezellig zijn . Ik kom zaterdag in Groesbeek ook nog wel even flyeren bij Carach. |
|
Deze ook maar weer eens omhoog, aanstaande zaterdag al, ik heb er zin in! |
|
Wij ook! |
|
Da's mooi, ik heb zojuist de broodjes, soep en beleg besteld bij de PLUS . |
|
Ontbijt op bed? =) |
|
Haha, nee deze bestelling is voor de bands voordat de zaal open gaat, maar ik zorg wel dat er zondagochtend te schaften is |
|
Dat snapte me neus ook wel. =) |
|
Hoeveel eten heb je wel niet dat je het hebt moeten bestellen bij PLUS, hehe Is er ook pindakaas en hagelslag btw? |
|
Wordt gezellig! Hoe laat is het ongeveer afgelopen? |
|
helaas kan ik niet, maar wie weet de volgende editie! |
|
We hebben bruine broodjes, witte broodjes, krentenbollen en het enige beleg is ham en kaas. De planning is dat Chainsaw eindigt om 00.00 uur, maar houd maar rekening met uitloop van een kwartier-halfuur, omdat Chainsaw nogal wat zooi op het podium moet slepen voordat ze beginnen met spelen . |
|
Niet alleen Chainsaw, hehe |
|
Joah, maar jullie kunnen het van tevoren doen en Chainsaw doet dat tussendoor . |
|
Hm toch maar hopen op een bob ofzo dan, anders kwart over 11 of kwart voor 12 alweer weg. Komt vast wel goed |
|
Omhoog maar! |
|
Laatste keertje OMHOOG dan maar. Zojuist 2 artikelen gevonden in de kranten. Boxmeers weekblad Trompetter |
|
quote: +1. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 25-09-2009 16:18] =) |
|
Er wordt met deze bands iets minder gehakt? Bruce Banner |
|
? |
|
...er wordt namelijk al veel gezaagd... Bruce Banner |
|
Tering, is de je humor in ZA achtergebleven, hehe. Maar goed, wij zagen niet, maar dat mag de pret niet drukken |
|
|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |