|
Auteur: |
|
|
Deze? |
|
Nou, daar mis niets aan als je het kwijt bent, imo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: is het niet dat zijproject van het Poolse Massemord? prima band signature |
|
quote: Ach, het was slechts gevonden door ff te googlen op Song Furia Ik vind er ook geen ruk aan. |
|
Haha touché nee ik ben het kwijtgeraakt na een systeemcrash:p ik heb zojuist in een ander topic op dit forum gevonden welke band het was:D Grabak - Furia Het is dan wel niet mijn favoriete muziek, maar af en toe wel lekker om te luisteren (weet dat er kritiek is op duitse black metal) naja bedankt in ieder geval |
|
http://www.metal-archives.com/ Zoeken op nummer -> 'Furia. 111 resultaten, waarvan een klein deel de exacte titel 'Furia' heeft. Voilá, opgelost. Voor in het vervolg dus. |
|
Was er niet al een topic voor hulp bij het vinden van verloren/vergeten bands of nummers? Kan hem zo snel niet vinden, maar ik zou toch zweren dat het allang bestond. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Daar houd het alweer op |
|
[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Index / Heavy Metal |