|
Auteur: |
|
|
Zaterdag 19 september OJC Maddogs, Groesbeek (bij Nijmegen) CARACH ANGREN OBEAH SCAR7 HANDICAPPED TERROR Gratis entree! Zaal open: 19:30 uur Info: www.ojcmaddogs.nl |
|
Oow, Jacky Heretic afgezegd? My friend, watch out for traitors... |
|
Gratis Carach Angren klinkt goed. Eens kijken of ik vervoer kan regelen, of dat ik daar ergens in de buurt kan blijven pitten. |
|
Misschien... ow maar dan zonder .BOB. bah. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 11-09-2009 20:56] =) |
|
Vervoer geregeld, aanwezig zaterdag |
|
Crash-plek geregeld,nu nog vervoer want wil toch ook gezellig meedrinken. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 15-09-2009 18:19] =) |
|
Vanavond!! Heb hier zin in |
|
Carach Angren en de rest van de bands ... veel speel plezierrrrr. |
|
Carach Angren, Tot de 26e in Hoogeveen |
|
quote: Hell yeah! (off topic smeerik kom je vanavond nog naar de after party bbq van occultfest) see you at occultfest! |
|
Nee ik kom helaas niet. Mn colega programmeur moet spelen in het podium. Dus ik support hun ff. |
|
=) |
|
Was gaaf. Helaas te laat binnen voor Handicapped Terror. Scar7 was bezig toen ik binnenkwam, kon me niet echt boeien die metalcore. Obeah was gaaf en Carach Angren (ondanks het matige geluid) al helemaal, leuk publiek ook. Onverwachts ook gigantisch veel bekenden tegengekomen die ik niet verwacht had daar te zien. Zelf ook strontzat weer geweest. |
|
in tijden niet meer zó'n vet feestje gehad! lekker losgegaan op handicapped terror en obeah! scar7 is totaal niet mijn ding dus niet gekeken... en carach angren helaas moeten missen ivm de laatste bus. maar ik heb me prima vermaakt! Your mother ate my dog! |
|
Was zeker erg vet, 4 leuke bands en veel bekenden! Helaas liep Carach door technische problemen flink uit waardoor een deel van de mensen al weg waren. |
Index / Concerten |